tiistai 8. helmikuuta 2011

Är jag galen?

Tänään on ollut ihan perus päivä, mutta kuitenkin tullut huomattua aikais erikoisia asioita, yhden ajattelin jopa täälläkin mainita.
En tiedä olenko tullut hulluksi vaiko mitä on tapahtunut, sillä motivaationi ruotsinkielen opiskeluun nousi päivässä siitä mutalammikosta, jossa se on myörinyt jo pitkään.
Oikeasti tuntuu hassulta tykkää jostain kielestä ja huomata tunnilla, että ei tuijota kokoajan kelloa odottaen tunnin loppumista, vaan se tuleekin ihan yllättäen.
Ohhoh voisi sanoa jo tätä hieman huolestuttavaksi, mutta todella positiiviseksi toisaalta.
Ei oo noi aiemmat kurssit mennyt nimittäin kauheen hyvin ja nyt mulla onkin sitten tässä jaksossa kaksi ruotsin kurssia + ens jaksossa puhekurssi, sitten ens syksynä suunta onkin kohti kirjotuksia... jaa...hmmm
viel on paljon opittavaa!

Ja koska mun kameran akku sammu samalla kun kuvat oli tulossa koneelle, päätin sitten ku en jaksanu jäädä täs venaa että se akku latautuis nii piirsin mitä mul oli päällä tänään.
Tai siis jätin neuleen pois kuvast plaaplaa koska halusin ny näyttää tosta mun paitapuseromekosta? paremmilt milt se näyttää.
Se on Sisley -merkkinen, äiskä osti joskus itellee mutta huomas kotona että ei sovi sille yhtään.
No nyt se on mun ja tässä nyt se nopeesti tehty töherrys miltä se suunnilleen näyttää:
Image and video hosting by TinyPic
^ehkä liian pitkä toi paita tässä kuvassa... mutta joo (tykkään piirtää ihmisille pitkät kaulat, btw siis jos näyttää hassult)

Ps.
Oon muute todella ylpeä, että olen oppinut käyttämään skanneria! : )

hehee..
moimoi, nyt meen tekee ruottin läksyi--->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: