maanantai 7. helmikuuta 2011

Epätäydellisyys luo meistä täydellisiä

Image and video hosting by TinyPic
heikkohermoiset silmät kiinni, tossa näkyy mun seläs toi leikkausarpi^ (selkäranganleikkaus, koska mulla oli paha skolioosi ja sitä ei voinu muulla sitten hoitaa) toivottavasti ees joku tykkää arvista :DD!!
noi mun kyynerpäät on kyllä semi karut, ne on aina ollu noin kuivat, kelatkaa täs iäs ton näköset, millaset rypyt siin on jos elän 80 vuotiaaksi? :oo
Image and video hosting by TinyPic
tosiaan, mua on sanottu syöpäpotilaaksi sillon kun en ole värjännyt yhtään kulmiani, kuten huomaa niitä ei huomaa, ihanku niit ei oiskaan.
Image and video hosting by TinyPic
ja tää ny ei oo selkein kuva tähän, mut tos mun silmän sisäkulmassa (en osaa selittää hyvin) on tollanen täplä, välillä on ottanu päähän ku joku tullu kyselee mikä toi on, se on luomi. Ja tästä ei myöskään erota kauhean hyvin, mutta mulla menee tos silmien alla tosi pinnassa olevat verisuonet, monesti huomautettu et mun meikit ois varissu tai levinny mut osasyynä ainakin ollu ne verisuonet!

Hame, tässä mekkona ostettu kirpparilt, en muista mistä niistä.

Hyvää yötä

ps. mutta kukaan ei ole täydellinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: