perjantai 4. helmikuuta 2011

Parhaat ystävät ovat parempia kuin poikaystävät, kaipuuuuu!

Candy wrapper dream
klikkaa kuvaa jos haluut blogiin

^Tää on mun edellinen blogi siis jos jotkut eivät viel tienneet.
Oon nyt vihdoin päätynyt ratkaisuun että alan kirjoittaa kumpaakin.
Mutta kumpikin on oma "yksilö", en kuitenkaan ajatellut repiä itsestäni kahta persoonaa erilleen vaan olla yhdessä se kaikki sotku mikä jo olen.

Tää blogi pysyy tälläsenään ja niin toi Candy Wrapper Dream myös.
Se on aina ollut musta se pikkurunotyttö puoli, tää taas se joksi olen kastanut.

Kuitenkin haluun kehittyy elämässä, ja toivon että sitä ei käsitetä väärin.

Ajattelin siis kehittää samalla kielitaitoani, mikä ei ole todellakaan laaja, ja aloittaa kirjoittaa tohon edelliseen blogiin enkuks, kuten jo olen tehnyt, + kuvat haluun sinne heittää tolla mun paskalla minipokkarirämä kameralla, haluun että siin pysyy joku vanha, ja sitten tyyliltään haluisin löytää itsestäni taas sen uskaliaan vintage puolen, joka vähät välitti mitä vastaan tulijat vaatteistansa mietti.
Joten tästä vain kehittymään, mutta samalla haluan pitää tämän blongin samanlaisena kuin se nyt on.

Kummassakin on jotan vanhaa ja uutta! Niin haluan, että tulee olemaan.
Ja onneksi hinta ei koskaan määrää tyyliä, tyyli luo itse itsensä.

Kauniita unia kaikki, tämä tyttö haluaa tällä kertaan vain juosta nukkumaan!

-Bell Anan : )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: