torstai 17. helmikuuta 2011

Wanhojen illallinen

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Mun on pakko sanoa kiitos!
Oli aivan mahtava wanhojenillalinen, ruoka oli aivan parasta! Melkee aloin kunnolla itkee ku oltiin kaikki siellä ja ne puheet ja se, että Seppo tuli!
Parasta oli muistella kuinka on tutustunut kehenkin ja kaikkia menneitä.
Nyt on ABIt lähteny, me ollaan virallisesti VANHOJA!
Täydellinen lopetus herkkulakollekin lopettaa se yhdessä juuri tänään. Tästä se lähtee!!
Nyt on niin hyvä fiilis, että ei pelota huominen ollenkaan, ei ole paniikkia vaan tosi hyvillä mielin uskallan mennä nukkuu ja herää huomiseen.
Koska tää oli todella onnistunut päivä, huomisesta on tultava ONNISTUNEEMPI!
Kuten ihana RO:ni sanoi illallisella, että huominen päivä on se joka me tullaan muistamaan loppuelämä.
LÄHEN09 me ollaan parhaita ja näin ollen me tehdää huomisesta paras ja joka ikisestä päivästä mitä me vielä LäHessä ollaan!!
Oon kiitollinen, että oon päässy tutustumaan teihin kaikkiin ja siitä, että meillä on vielä vuosi, vaikka aika kuluu nopeasti, yhteistä aikaa!! Ois makeeta pitää joku vuosiluokkakokous, koska näin hyvää porukkaa ei saa unohtaa!!! ... ja kattoo tosiaan mihin me elämällä kukin päädytään : )

Edellisessä koulussa mua ei huvittanu raahautuu sinne aamulla, mulla ei ollu hyvä olla siellä, pahinta oli ne klikkiytymiset.Kesäloman jälkeen ei halunnu eikä jaksanu mennä kouluun.
Mutta vaikka vieläkin on vaikeuksia saada itteään hereille aamuisin niin mä haluan tulla kouluun ku tiedän että tuun just meidän kouluun ja niin hienojen tyyppien luo! Jopa oikeesti viime kesäloman lopussa huomasin, mä ootan niin että koulu taas alkaa!!
Ja tosiaan se mitä Anna sano illallisella niin oikeesti parasta on se, että voi tyyliin puhua kenen kanssa vaan, se on meidän vuosiluokassa hienointa! Meillä on upee yhteishenki! En viihtyis koko koulussa jos en vois olla sielä just se ihminen mikä oon!

Nyt oon ylistäny Länsi-Helsinginkoulua niin paljon, ja oikeesti vois ihmiset alkaa ymmärtää kuinka hyvän koulun ne haluaa lakkauttaa!

Ps. olen pahoillani jos teksti ärsytti jotakuta, mutta en vaan voinu olla tästä asiasta mitenkään hiljaa!

: ) HUOMENNA RÄJÄHTÄÄ!
eipä mulla muuta


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: