sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

heh moi, iskä vei mut peliin


Jos joku kysyy niin loppupeleis mä kannatan vain ja ainoastaan suomea.
Tänään sitten herättyäni siirryin suoraan lounaalle. Siinä sitten tuli puhuttua kaikkea ja lopulta kävi niin että mut päätettiin pakottaa peliin.
Eli katsomaan Hifk-Lukkoo
No mikäs siin, ku meil oli lippuiki sopivasti ja paikat sattuikin olemaan niin mahtavalla kohdalla kuin A7 katsomos!! ja kahvitkin saatiin mukavaan hintaan...

Mähä siis kävin salee joskus alle kouluiäs viimeks kunnol kattoo pelii, muuten oon kattonu telkust vaan MM-kisoi,
joskus kuulemma olin vaa keske pelin (olin jotai 4.-5.w) lähteny sielt ja iskä sit ihmetteli missä tyttärensä on... emt peli meni jotenki huonosti sillo niin ei kiinnostanu istuu ja kattoo mitä tapahtuu, päätin häipyy, mutta tänään en häipyny.
Tänään meni peli älyttömän hyvin! Ja en siitä sanokkaan enempää mielipiteitä varsinkaan täällä, nimittäin niin moni kaveri on Jokerifani, moi teille : ) mites lomil menee? ja
päätti Hesarin toimittajakin sitten tulla mua haastattelee (ei varmasti saanu paljonkaan irti!).
En nyt ala kauheasti selittelemään muuta ihan vain näin varmuuden vuoksi.
Hyvää loppu iltaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: