tiistai 12. huhtikuuta 2011

Hiukset ongelmana right now!

Siitä huomautti jo mun pikkusiskokin, joka ei melkeen koskaan huomaa mitään, mutta nyt huomas nimittäin sen, että mun on pakko värjätä nää hiukset, sillä toi juurikasvu on kaamea, järkyttävä, kaikkea!!

Tiedän, että yli puolet mun blogin lukijoista on mun tuntemia ihmisiä, te tiiätte mut, ja te jotka kunnol tunnette mut tiedätte hyvin että mä olen todella huono päättämään asioista, ja en jotenki muutenkaa osaa just nyt ajatella!!!! Ja jotka ette tiiä, tunne mua niin nyt tiedätte ton :DD

Mutta oikeasti haluisin saada edes muutaman mielipiteen minkä sävysellä mun kantsis nää värjää, mikä mulle sopis, mikä ois järkevää? ees jotain?
anonyyminä ei ole vaikea laittaa mielipidettä.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Auttais mua paljon jos edes muutama voisi antaa mielipiteensä! Katsokaa nyt noita^!!!!!

-B.A

3 kommenttia:

  1. joku tosta vähä tummempi ruskee?

    VastaaPoista
  2. ei kannata liian eri värist ku oma sävy, muuten toi on ongelmana jatkuvasti:)

    VastaaPoista
  3. jotai erilaist mitä sul eii oo enne tyylii ollu tiieäksä, paljon kivempaa koska vaihtelu virkistää, ofc on kiva pysyy siin hyväks katsotus väris ja leikkaukses, mut kuitenkin ! :D mä ainaki tykkään kokkaa vähä erilaista, ja ei se sit jos ei diggaa nii sen värin takas saaminen niin hankalaa ole.

    VastaaPoista

Kommentit: