torstai 7. huhtikuuta 2011

Innostus ja kello sanoo hyvää yötä!

Hei minä täällä vielä hereillä. Ja miksikö ja mitäkö asiaa?
Noh mulle kävi näin:

Juttelin kaverin kanssa siitä, että jos oikeasti haluaa jotain oikein kovasti niin se asia pitää saada.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

No mitä mä sitten oikein kovasti halajin, oli ja on vaatteet... päädyin nimittäin kattelee nettikaupoista kaikkea ihanaa, no kattokaapa tästä, nii kyllä alkaa kuola valuu... http://www.shopnastygal.com/
ja mullahan EI OLE RAHAA.
No seuraavaks aattelin, että voisin mennä ostaa huomen jotai kivaa kirpparilta (JOS LÖYDÄN RAHAA)
Ja lopulta apuapapua, mä löysin mun käsityökirjan, kaavoja ja vielä lisää kaavoja ja kankaita joista ois pitäny tehdä vaikka mitä.
Nyt ÄÄÄ oon ihan innoissani sain uuden innostuksen kankaasta, joka on ihana, johon oon rakastunu, josta osaisin tehä ittelleni vaikka mitä mieluista, mutta se ei ole mun.
Jotenjoten tästä tulee mielenkiintoinen matka ja varmasti laiskuuteni ansiosta myös hyvin kuoppainen, että saan siitä jotain aikaan ja jotain tosi kivaa, mutta onneks mulla on ihminen joka pääsee potkii mua peppuun jos toi ei edisty!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Nonnii tässä tän illan asiat, hipppppheiiii oon innoissani + väsynyt!!!!!!!!!!!!!

ps. terveisiä oravalle ja linnulle, kuinka heille kävi, en tiedä, mutta huomenna on uusi päivä (tänään)....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: