perjantai 15. huhtikuuta 2011

ja nyt olen valmis lähtemään, moikka!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ihanan lämmin sää, kävin ulkona moikkaa merii ja ostaa halpaa kahvia!
Nyt mulla on kiire lähteä autolle laukunkaa, oon viikonlopun isosleirillä. En vain oikeen tiiä mun roolia sielä, koska mun pitäis olla apuohjaajakoulutukessa eikä enää isoskoulutukses, mutta se nähdää kohta.
Moimoii ja hyvää viikonloppa kaikille, kannattaa ostaa sitä ale kahvii alepasta nyt mahd. pian niin säästää paljon ja nauttikaa säästä! : ))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: