torstai 7. huhtikuuta 2011

jännä juttu

Päätin, että tänään tulee kevät, tai ainakin, että siihen pitää ottaa harppaus.
Joten sortsit jalkaan. Ja t-paidasta leikkasin hihat pois, toi o nii vanha paita, en tiiä mite loppujenlopuks tuunaan ton, mutta kauheesti ei ollut aikaa päivällä ku ulos piti ehtiä niin näin ja noin.
Image and video hosting by TinyPic
Mä harvemmin käytän mitään ton värisiä vaatteita.... hmmm jännä juttu.

JA aika tottahan se oli, että kevät tulee, lumet sulaa kun sataa niin kivasti, eli päädyttiin sateesta sitten kahville. Ja luettiin lehtiä, mietittiin kuinka jäljessä suomi on ja kaikkea muuta.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Anna kahvilassa ilme^

Image and video hosting by TinyPic
Huulipuna mainos. YSL!!!!!

Ja täs viel mun asu kokonaisuudessaan:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

En kyllä vieläkään ole varma mitä mieltä olen tuosta vaaleanpunainen ja vaaleansininen hempeily raita plaaplaa jutusta... joidenki mukaan mulle sopis pastillin sävyt... en oikeen oo vielä itse ainakaan sujut pastillin sävyjen kanssa.
No ehkä aikanaa...

Näyttääks ihan kauheelta mulla tollane sävy?
Vai mitä ootte mieltä?

ps. kannatan kumisaappaiden käyttöä, vinkvink!

2 kommenttia:

  1. oliks mun vanha huulipuna :D vimla

    VastaaPoista
  2. ????? eiiii koska huuom YSL
    se sun oli joku halpis??????????
    ja toi o joku jonka tuhat vuot sit pöllin mutsilt.. hupss... iha loppus kyl :ss
    ja jooo toi on toi mun vakio, lemppari

    VastaaPoista

Kommentit: