perjantai 15. huhtikuuta 2011

kirjoitusta vaikka missä muodossa, laatuaikaa pikkusikon kaa

ja mulla o hiukset jossain ihme tyrni öljyssä?

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Löysin mun ystäväkirjan (kirjoittamaton, tyhjä), se on vähän hassu, se on samalla myös yhteystietokirja... kaiketi tajuutte. Mutta joo tänään oon ollu väsynyt ja kiltti, koska pikkusisko on kipee ja eihä siit mitää tuu jos kumpiki vaa haastaa riitaa ja täl hetkel se tekee läksyi..niin kunnollinen tytteli se on.
Alettii sit kirjottaa toistemme ystäväkirjoihin. Toi siskon ystäväkirja on ehkä 4 vuotta vanha, silloin kun hän luki keijulehtiä. Mut mikäs siinä, siihe oli hauskaa kirjottaa!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ainiin heiii, jos jotkut teistä asuu munkkiniemessä niin teille olisi pitänyt ainakin tulla postissa tälläinen:
Image and video hosting by TinyPic
Siinä on lyhyt haastattelu musta, jos kiinnostaa niin menkääpä lukasemaan!
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Ja tänään en ole siis koulussa. Meillä on taksvärkkipäivä, ja enhän mä sitten saanukkaan nukkua kokopäivää vaan sisko tuli siis aamulla herättää eli klo 11 ja äiti sit oli jättänyt kivan lapun mitä kaikkea mun kuuluu tehdä. Pitäis siivota vaatekaapit kunnolla ja kattoo sieltä pois sellaset mitä en käytä (kirpparille kesäl, hietsuun, med kati ja lahis?!!) ja toinen mun pitäis pakkaa ku lähden tänään Nuottakodolle.
Nyt meen pesee tuon öljyn pois ja sitten nopia ripeä siivous ja sitten kameran kanssa nauttimaan säästä--->

Ehdotan sitä teillekkin, moimoi!

2 kommenttia:

  1. hahaa : DD tykkasin kohdasta lempielain:vompatti! : DDDDD ja myos parhaat ystavani, ja siel olin mina! : )) jeee!!!

    miss yoooou honey : (((( onneks nahdaan pian!! : )) <3

    t. mimmi : )

    VastaaPoista
  2. MATILDAAA I MISS U TOOOO!! tule jo tule jo takaisin!!!!
    Ja ku tuut niin sähän lähdet munkaa kuvaa! kukaa ei oo lähteny munkaa kuvaa tänä aikana ku oot ollu pois :'(( ja kiitos vielä kortista!!<3

    VastaaPoista

Kommentit: