maanantai 4. huhtikuuta 2011

Lomilla

Nyt olen iloinen nimittäin viimeinen tän jakson koe ohi ja nyt mulla alkoi pienikokoinen loma, perjantaina menen parille hassulle tunnille kouluun ja sitten vasta maanantaina taas opistekelemaan, oikun kivaa! Pääsenpähän hieman rentoitumaan ennnen kuin pahin jaksoni alkaa!

Tarkoitus olisi hyödyntää tää aika mahdollisimman hyvin ja ajattelin, että voisin kantaa kameran mukana päivästä toiseen ja paikasta toiseen, eli katsotaan miten saan ajan kulumaan!
Ajattelin tossa jokupäivä ainakin pitää pienen sisustuspostauksen tai muutaman, eli esittelyn meidän kodin parhaista kohdista. Mulla on siis äiti, joka on hyvin innostunut kodin sisustamisesta.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

PS.
Kyselinkin jo ihmisiltä, että ottaisiko joku äkkilähdön mun kanssa jonnekkin, mutta tajusin, että mullahan ei ole varaan, mutta ehkä joku voisi tarjota matkan ja maksaa kaikki mun kulut siel? ; ) vinkvink

PPS.
  • Oisko kellään mitään ehdotuksia mitä voisin näinä päivinä tehdä?
  • Onko stadissa jotain kivoi tapahtumia täl hetkellä tai mitä vain mitä tulee mieleen jos haluaisitte vinkata että ei mene mun päivät ihan nukkuessa?
  • Ja mitä itse tekisit jos sinulla olisi noin 3-4päivän loma keskellä arkea?? (ja budjetti olisi yhtä minimaalinen kuin minulla, noin 10e tällähetkellä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: