torstai 7. huhtikuuta 2011

Meidän koti on aika valkoinen

Kuten oon kertonut äidistäni, joka tykkää sisustaa. Tässä on tekeillä vaikka mitä muuta mun huoneeseen, mutta nyt pieni katsaus ehkä siisteimpää kohtaa huoneestani.
Kellon olen itse ostanut ...jostain, taulut olen tehnyt 12-13 vuotiaana, ne vain tulisi asettaa uudestaan mielummin vierekkäin, jotta pää ei löisi niihin.
Peilin kautta näkyy mun korupöydällä kaksi puulipasta, alempikin mun tekemä, ala-asteella sekin. Jotenkin oon jälkikäteen ihmetellyt miten en lähtenyt maalaamaan tuota millään kauhealla värillä vaan poltin sen, hmm tainnu mulla olla silmää jo tuolloin.
Sisustustyynyillä on muukin tarkoitus kuin näyttää hyvältä, nimittäin tosta sängyltä on paras kohta katsoa telkkua, menee kuin sohvasta!

Meidän koti on oikeasti kuin Ikean kuvastosta.
Päiväpeitto ja tyynyt sieltä. Pitsiverhoista en ole aivan varma.
Alko hieman mietityttää noi kirjaillut tyynyt, nimittäin tollasen tekemiseen menee aikaa vaikka tehtäis koneella ja rahaa... millastakohan se on se Ikeankin työvoima.

Eli mun huone.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Seuraava pysäkki on olohuoneemme, jossa myös vanhemmat nukkuvat.
Uskon, että he odottavat innolla, että muutan pois niin pääsevät kunnon huoneeseen ja toi meidän vieressä oleva autotie ei sitten enää häiritse unia.
Mun huoneesta jopa näkee merta!! Ei ihme että vuokra on niin korkea!

Eli olohuone.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Noniin, melkeen kaikki mitä näätte on luultavimmin Ikeasta. Tv:stä, maljakoista, pöytäliinasta, pöydästä ja kattolampusta olen kuitenkin varma, että ne ei ole Ikeasta.
Äiti innostu tuossa viimekuussa jonain viikonloppuna maalaamaan tuon meidän pöydän. Tosi kiva vaaleana. Alunperin hän ajatteli heittää koko pöydän menemään, onneksi ei. Jostain oli noi meidän perintölaitaset päätyneet tuohon pöydälle ja aattelin käyttää niitä lasin- ja kahvimukinalusina, ja siitä tuli sitten kaikille tapa.
Sohva on tietenkin Ikeasta, tuon tunnistaa melkeen kaikki, mutta äiti päätti värjätä nuo istuintyynyt mustiksi, parempi niin koska valkoinen likaantuu niin helposti.
Taulut on isosedältä.
Ollaan eritelty huoneet välioveilla, jotka ovat yllätysyllätys myös valkoiset. Ne laitetaan illalla kiinni, jotta huoneesta tulee makuuhuone.

Keittiö on ehkä vaikein maailmassa.
Image and video hosting by TinyPic

Ollaan viritelty itse, että saadaan keittiöön ikkuna auki, tuossa on siis vain nuo kulmassa olevat ikkunat ja ruokaa laittaessa ei kauheasti ilma kierrä. Kaikkea muutakin ongelmaa, mutta nyt en jaksa valittaa.

Muutama muu yksityis kohta
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by  TinyPic

Ja lopuksi pieni vilkaisu vielä mun siskon huoneeseen, hän täyttää siis 12 tänä vuonna!!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Kolme sanaa meidän kodista: Uutta, vanhaa ja jotain sinistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: