torstai 14. huhtikuuta 2011

Väärinkäsitysten ihmelapsi täällä moi

Ja kun juuri tuollaisen tuhat vuotta odotin kuvien latautumista, niin unohdin mitä mulla oli sanottavaa. Eli hölötän vain jotain...
Mua ärsyttää ku mun omanhuoneen peilissä mun hiukset näyttää hyviltä, mutta näissä ei. Mul taitaa siis olla aika kellertävä lamppu huoneessa tai jotain vastaavaa.
Koska tohon olohuoneeseen tulee päivällä aina luonnonvalo niin päättelin siitä, kun näyttää niin kauhealta.
Tässä on vaihteeksi sattunut ja tapahtunut vaikka mitä, mutta toisaalta ei yhtään mitään.

Vaihdoin muuten värit tulostimeen tänään, se oli pelottavaa, mä pelkäsin että paskon jotain :ss
mutta onneksi selvisin ja tulostin selvis hengissä!

Tajisin että mun pitäis ottaa enemmän aurinkoa kun se paistaa, noi mun pisamat ei pääse oikeuksiinsa kovin yhtään, haluisko joku infoo jos havaitsee mulla naamas pisamoit, niitä ei melkeen näe!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Joo tälkertaa näin, olen väsynyt, pää on tyhjä ja mul o huono fiilis siit ku en saa mitään aikaiseksi.
moimoi

2 kommenttia:

  1. pelottava mut sikahieno toi 3. kuva ylhäält:) -Anna

    VastaaPoista

Kommentit: