tiistai 3. toukokuuta 2011

Harmaa jakkutakki, odottava taloustyö

 

3.5.11 0023.5.11 006

No huhhuh, taas on laiskuus vienyt päivästä montakin tuntia. Mitäkö olen tehnyt, vain nukkunut ja katsonut telkkua, kun taas mitä olisin jo kauan aikaa voinut tehdä on taloustiedon lehtiseuranta työn, josta on huomenna deadline. Mulla (kuten varmasti monella muullakin) jää aina kaikki viime tippaan (melkein). Olen siis jo saanut kerättyä kaikki leikkeet, mutta nyt kuuluisi ne vielä analysoida ja avata selitteet perustallaajankin ymmärrettäviksi. Olisi oikeasti hyvä totutella eroon tuosta pahasta tavasta “kyllä vielä on aikaa”, koska oikeasti se ei toimi! Kyllä oon saanut kaiken aina tehdyksi määräpäivään mennessä ja eihän tässäkään mikään ongelma sinänsä ole, pitäisi vain osata kirjoittaa ja enemmänkin aloittaa kirjoittaminen.

Toisaalta olen tässä jo isille höpötellyt paljonkin talousasioita että hän juoksi minua karkuun, välillä mulla vain sattuu olemaan asiaa ja oma kanta, ja silloin mua on vaikea saada hiljaiseksi, eli kyllä tää tästä!

Olen ruvennut muuten bloggaamaan eri ohjelmalla, joka siirtää kirjoitukset suoraan blogiini, tämä on kätevä!
Saan myös ajastettua postauksia, mistä tulikin mieleen eilen tehneeni postaus, joka tänään illalla pitäisi tupsahtaa blogiin! = ) Ei se ole kummoinen, vain kokeilu.

Ulkona on muuten taas kauhean kylmä, hieman harmillisia nää säiden vaihtelut!

3.5.11 0693.5.11 0143.5.11 060

Mun pisamat on tulleet takaisin!! (KIITOS AURINKO!)

Harmaa jakku/Vero Moda, T-paita/Ginatricot, Farkut/Seppälä

  • Moi moi, nyt kelasin häipyä kahvikupin kera talouden ihmeellisen maailman pariin! : )
  • Hyvää loppu iltaa, ja onnea kaikille muillekin jotka samaa työtä tekevät tänään.
  • Btw, löytyykös muutama muukin joka jättää kaiken viime tippaan? Enhän ole yksin asian kanssa??
  • Ja oisko tähän jotain parannuskeinoa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: