torstai 5. toukokuuta 2011

Musta lammas

 

5.5.11 001

5.5.11 003

Mutta ei se yksin ole.

Mulla siis oli tänään tuollainen paita päällä, moni sanoi että tykkäsi… Paidan alkuperäisen käyttötavan tietävät vain harvat… se on mun yö paita, hupppss! OOKEI, se ei jäänyt vahingossa mun päälle, halusin vaan vaihteeks laittaa jotai erii päälle ja toi inspas.

Jos tarkkoja ollaan, olen meidänsuvun uusimman sukupolven musta lammas. Mutta tekeekö se minusta pahan ihmisen?

Mulla ei ihan oo ollu parhaimmat kortit elämässä, mutta kaikesta huonosta on seurannut kuitenkin hyvää jos jälkeenpäin ajattelee ja ei mulla paskasti mene. Tottakai jokaisella on oma taso siinä miten paljon joutuu kestämään elämässä asioita ja siinä vaiheessa miettii miksi minä, mitä mun pitää viel kestää, mutta oikeesti kun aattelee niin jollekin toiselle paljon ns. pienempi huolenaihe voi olla yhtä suuri kuin sun ns. isompi huolenaihe.. jos tajuutte!

Mul on ollu täs lähiaikoina tosi yksinäinen olo, vaikka en mä oo yksin, en oo enää siin pahvilaatikossa, jossa ei oo ikkunoita niin kuin joskus aikoi sit on tullut oltua.

Välillä oikeesti vaan tuntuu että ei mulla oo mitään ja ei mulla ja mun tekemisillä oo välii, mite sitä jaksais, sit hah tää mun hassu puoli siihen tulee taas vastaan, saan jotenkin käännettyä ittelleni kaiken positiivisemmaksi ja niinhän mä tässä jakselenki sit.

Nojoo en mä salee jaksa hölöttää teille enempää : DD

ps. en oikee pysty laulaa… kurkku niin kipeä ja eihän se parantanut asiaa kun tänään ollut yhden biisin treenit ja sit viel bänditreenit että jeejee. Oon myös ollu kahvilla, OMNOOOMM söin über ison marengin = ) ja sain jotenkin matikkaa tehtyy, kiitos perän, ja mitäs muuta… tullu nähtyy ihmisii pitkästä aikaa koulun jälkeen. Oon nimittäin täs kolme edellistä päivää tullut vaan koulusta suoraan kotiin ja linnoittautunut tänne. Harmitti kyllä niin paljon kun en ottanu kameraa mukaan tänään, olisin saanu frendin makeesta paidasta kuvan, sit toisen uudesta laudasta, ja älyttömän UPEEESTA taivaasta! Se oli pinkki punainen sininen turkoosi keltainen oranssi ja LUMOAVA! Olisin vaan halunnut lähtee jonnekin rannalle kattoo sitä ja pysähtymään siihen. Mutta aurinko ehti laskea.

Siin oli tarpeeksi kaikkea = ) moimoi, ehkä jaksatte lukee tai ette.. kiva kuitenkin jos jaksoitte ees jotain, haha!

-Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: