keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

Is it the sun, who wants orange hair for me

KEsäässäsäsäsäsääää kauanko sitä on ootettu, kyllä toi suomen sää on nii ketku ku kiusotellu kaikella paskalla tässä välissä, mutta hehee just ku vaihtuu kesäkuuhun nii alkaa kunnolla olee lämmin! Nice!!
Mun urakka koulujuttuihin on pienentynyt siihen, että matikan tehtävii pitäis perjantaihin mennes saada tehtyy (että saisin kurssin) ja toinen on se että pitäis vielki ilmottautuu niihi syksyn ylppäreihin. Muuten oon tänää saanu kaiken muun tehtyy (tai siis eilen, KOSKA TÄNÄÄN ALKO KESÄ!)
Image and video hosting by TinyPic
miust tuntuu että noi mun hiukset vaan oranssoituu kokoajan?!! :oo

Kävin tossa muuten illalla tosi hyvällä lenkillä loppujen lopuks, vaikka näinkin mimmii samalla (eli lenkki keskeyty), mut kuitenkii : ) tulinpa hyvälle fiilikselle!!

Mul oli tänään päällä sellanen jännä valkonen hihaton paita /mekko/tunika?! (joku!), joka oltiin kreetalta ostettu viime kesänä, ei oo kovin aiemmin tullu käytettyy... ja en ollu muistaakkaa että siinä oli huppu : )
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Askarteluu mielessä:
  • Sain tossa muuten yks päivä idean ku mulla on täysin musta tosi vanha kirjekuorilaukku, aattelin tuunaa sen jotenki makeesti, jos vaikka onnistuis tai vaikka keksis miten sen pystyy toteuttaa siihen materiaaliin..
  • Toinen idea liittyis juhlavuuteen (ei välttämättä), tarttis leveetä kuminauhaa, sulkia, paljettei, muit kimallekoristeita tai mitä vaan mistä innostuis ja onnistuis, samalla semi vahvaa kagasta ja kuumaliiman.
  • Valokuva albumikin ois jees saada kasaan, siit pitää tulla just oikee, heheee eli vääränlainen mutta oikeanlainen kuitenkin, eli just täydellinen! Siihen ei vaa montaa kuvaa musta salee tuu ku oon aina kameran takana ku ollaa porukal jossai... harmillista toisinaan.. enhä mä täällä nii usein peilinkautta näkyiskää jos useemmi joku muu nappais kuvan, eikä jalustintakaan jaksa aina käyttää... suuret on murheet!
  • oli viel jotai muutki, tuleeks ehdotuksii?
+ hei pitäiskö laittaa pystyy joku askartelukerho tätä menoa?!!!! ... mut ehkei kuitenkaa

Image and video hosting by TinyPic

Anteeeks jos jotakuta haittaa miun rintsikat ku ne vilkkuu tost topin sivusta. Aattelin tosiaan ku nii lämpimät säät että nyt on kesä ja sit aattelin kreikkaa jossa voit kävellä missä kuteis vaa paikasta toiseen, niin päädyin tohon. Jotku vaa sattu kadul kattoo... mut tääl asuuki paljo mummoja lähiseudulla..

ps. oon ylpee jonkuverra ylppärilahjasta jonka kaverille hommasin =), nähtäväks jää mitä hän tykkää!
vielä tässä vaan hieman ongelmana mitä mie laitan päälle kahteen juhlimispäivää, juhlamekot loppuu kesken, tai enemmänki mulla ei oo rahaa ostaa mitää uutta ja tosiaan noi kaikki mun mekot on niin nähty!

2 kommenttia:

  1. Ota rintsikat pois niin silloin mummot enää katsele!

    VastaaPoista
  2. leopardii ja punatukka..grr<23

    VastaaPoista

Kommentit: