tiistai 28. kesäkuuta 2011

muistot vain jää ja naapurit

Tuun niin kaipaamaan tätä kämppää! Mun kaveri jonka oon tuntenu kohta 12 vuotta muuttaa (ei onneks liian kauas!). Koko kämpässä on niin paljon muistoja. Ne yöt mitä oon ollu nukkumassa eli valvomassa ja juhlimassa siel, kessun haju ja kahvi tuoksu, letut, musiikki soi, kuurot naapurit panee kovaan ääneen, parvekkeen höpinät ja maisemat, aahh muistoja!!
Mutta on korkea aika rakentaa uusia muistoja uuteen paikkaan, näinhän se on, elämä jatkuu.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Lähdettii jopa tsekkaa uus kämppä, sisältö on: tärkein tuotu eli korot (ei kaikkia!), vaatekomeros on jo vaatteit, huoneet tyhjii, entiset jättäny vessa paperii, nyt jääkaappiki o tyhjä ku kävin kyläs..., partsil on penkki..., ja kone löys kotinsa, kyl se siit! Näil pärjää pitkää :)
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

ps. byebye vimlan exkoti , tänää oli vika kerta ku kävin siel, koska viralline muutto pv o iha koht..
pps. ++++++ uuudes kämpäs ihanat lattiat ja oma parveke♥!!! : )


7 kommenttia:

  1. panna muistaksä ku valitin et nina vei kaikki kivat vaatteet ja mul ei oo nyt ketää kelt lainaa kaikkee ja sä sanoit et tuu vaa käymää mun kaapil ? kuha pääsen suomee nii operaatio ryöstö kohdistuu toho sun neuleliiviis ! ;) t. you know who

    VastaaPoista
  2. Haahahaa :DDd jooo sopii, kelaa toi on nyt nii "in" ja mä ostin ton ku olin ala-asteella :DD
    edelläkävijä... tai sit en mut joo
    hei sinut minä taas varastan KIRPPARILLE MYYMÄÄÄ!
    =) <3 want u back to finland!

    VastaaPoista
  3. ahaha just hyvä ! and yes u r ;) jeebs pitää vaa varaa se pöytä (pöydät) !! oijojoi enää huomine ja oonki jo suomes :) miss u <3

    VastaaPoista
  4. I so miss u too!♥ =) sit tehää kaikkee muut kivaa, se sinkkuilta:D

    VastaaPoista
  5. ja meil o viel se korkkari nightki pitämät ! remember mitä joskus plänättii :-D

    VastaaPoista
  6. Niimpä, huhhuh meil on pläänei, pakko toteuttaa! :D

    VastaaPoista

Kommentit: