lauantai 11. kesäkuuta 2011

Perjantai 10.6.

Image and video hosting by TinyPic
Tässä on mun normi aamupeilailut enne ku pitää kiitää dösää, eli hietsuun taas olin matkalla jos biksuist ei tajuu!

Oltiin siellä vaihteeksi jonkin aikaa, vesi oli taas lämmennyt, oon kokeillu joka päivä ja tänään meinasin jopa mennä uimaan! Mutta oon niin nössö nii enhä mä vielkää uskaltanu!
Hiekka taas on ylikuumaa ;( ei kiva juttu ollenkaa, jalat kärtsää!
Lähdin viideks näkee äitylii siis stadiin, koska vaikka asutaan saman katon alla niin ei olla nähty viikkoon ja hänellä lähti tänään juna seiskan aikaan mummolaan. Nähtii Vlatavalla ja lähdettiin hieman shoppailee vielä kaikkea tärkeää (aurinkorasvaa + hyttymyrkkyä, josta olikin illalla hyötyä!) ja sitten WTCn safkaamaan.
EI tossa helteessä kunnon täyttäviä ruokia ees voinut ajatella, joten tiedossa oli über hyvät salaatit, jätskit ja tottakai kahvit jälkkäriksi! Ommnomm oli hyvää!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Seuraavaksi kiidin himppeen, pitämään saunailtaa tyttöjen kanssa : ) oli niin virkistävää vaikka se näissä helteissä kuulostaakin aivan kauhealta, "joku sauna tän lisäks et huhhuh!"
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Oon mä ehk jotain värii saanut.

Sit lähdettiiinkin hieman iltapalalle ulos, oli mahtava sää, ei kylmä yhtään! Heitetii frisbeetä, ihmeteltiin munkkiniemen iltaelämää.. ja juoksenneltiin hyttysii karkuun : )
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
vaihdettiin myös kaverin kanssa kuteita
Image and video hosting by TinyPic

Näin tämmöstii, kattoo miten huominen luistaa, koitan iskää hieman juoksuttaa autollaan ainakin yhteen suuntaan niin sitten kaikki toimisi mun osalta (hope so!) muuten menee vielä vaikeammaksi päästä täältä ihan lännestä tosi itään, siis ilman että pitää vaihtaa tuhanteen kertaan kaikkii kulkuneuvoi ja että matkaan menisi puoli vuotta.

ps. oli jees pv, koittakees ihmiset tekin nauttii täysillä jokaisesta hellepäivästä kohta ne saattaa mennä tiehensä, sateet ja ukkosmyrskyt tilalle että hyihyii ei kuulosta kivalta!

ei mulla tätä kummosimpii tänään, kattoo mitä huominen tuo tullessaan jos tuo!

-B.A.

7 kommenttia:

  1. cute pictures!

    xxx
    Daria
    http://fashionsurf.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Ihana toi sun jumpsuit!! :)

    www.thecabinetoffashion.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Thanks, that is actually my friends romper, :DD we changed clothes in the middle of the park

    VastaaPoista

Kommentit: