maanantai 6. kesäkuuta 2011

suuntaa ei ole, mut ei se mitään

Hei pitkästä aikaan te jotka luette lörpöttelyjäni!
Totta, mitäs kummaa kello on alle 11 kun tätä tässä kirjottelen. Olin aamulla lääkärissä, joten johtuupa siitä, normaalisti lomalla ei kukaan ole näin aikaisin hereillä!! (poikkeuksiakin löytyy)

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Tällähetkellä kuuntelen musaa ja skannailen kuvia, joita otimme kaverin kanssa valokuvauskurssilla.
Hän otti kuvat minusta ja minä hänestä ja pimiössä oli just kivaa kehittää niitä!
(olin silloin vielä blondi)

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Tässä oon ollu hieman väsähtänyt viimepäivien jäljiltä. Perjantaina yhden kaverin ylppärijuhlat ja eilen oli toisen ja käytiin vielä yhdenkin luona sieltä ja sitten ilta hieman venähti ja olin kolmelta kotona, jouduin ysiltä jo heräämään... päläpälä

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Eile käytii safkaa stadissa ku mummi on täällä kyläilee siskon synttäreide takii, kaverin koiraa vietiin ulos ja löydettiin kivoja kiipeily mestoja eli kiivettiin auringon perässä korkeille kallioille, siitä sitten oltiin vaihteeks istuu ulkona päivää.

Image and video hosting by TinyPic
Nyt lähen kohta heittää astioita jäähallille kaverinkanssa ja sitten jonnekkin, vielä ei voi tietää minne päädytään

moimoooi, hyvää maanantaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: