maanantai 11. heinäkuuta 2011

My lover

tai muutama.

Ette vaan ikinä arvaa mikä on yhdistelmä kahdelle bloggaaja tytölle, duunipaikalle joka on ostoskeskuksessa ja jossa on ale!!!
Jepppsss, aivan oikein meni! Eli rahaa palo...
mutta ei liikaa!!
Minä ja miun duunikaveri Daniela hieman päädyttiin shoppailee.. aluksihan oli vain tarkoitus kierellä kattomassa millaset alevalikoimat onkaan, mut huppista hei päädyttiin Accessorizeen ja wuups siel oli 70% ale!! me kummatki ostettiin niin ihanat kellot tättäräää ja nehän oli vikat kappaleet + ne oli sormukset!! ja lopult mun kellost oliki patteri loppu, mut ei se mitään, toi sormus on ihanuuuuusss!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Hinta ennen 18.90€, hinta nyt 5,67€!!!!

Mut ei toi shoppailu sormukseen jääny... ostin laukun! Se on mun rakas, se ei jätä mua ellen mä jätä sitä, enkä anna kenenkään varstaa sitä + se houkutteli niin ja oli muutenki ihan mulle tehty tai mun rahoille... nimittäin olihan se puoleen hintaan! AAAHHH mie salee nukun ton laukun kaa ettei kukaa sitä vie, näpit irti!!!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
h&m, alunperin jotain kolmekymppii, nyt 15€!!! oon niin pitkäään halunnut just tommosen, niiiin tismalleen tommosen laukun ja nyt se on mun!!
me oltiin niin rakkautta ensisilmäyksellä!!!
moikkeliis moimoiii pitääpä täs varmaan nukkumaan päin päätyä, onhan tosiaan taas huomenna töitä ja varmaan kaikkee kivaa taas tiedossa koko päivän =)
öiiitt kaikille!

-bell.anan

ps. mun uudel telkul on iha sika mahtava pidike suoraan seinästä, I like it!!
.. oli kiinnostava tieto.. + muutens, ny kait alkaa ilmat taas viilenee, tällee vinkvink kantsii varautuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: