keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Vain minun mielipide kahvin voimalla

Image and video hosting by TinyPic

Oon tässä hieman ihmetellyt kun illalla olen tullut kotiin, niin nyt jo kahtena päivänä putkeen mun pöydälle on ilmestyny sellasii 7e luokkaa olevii muotilehtii.. ihan kiva, ei tartte omasta kukkarosta maksaa, koska siel on vain pari lounaria ja Matti.

Tässä hieman mun vertailuja näistä kahdesta lehdestä jotka mulle oli ilmestynyt:

Ellessä +++ plussaa on horoskooppi ja monta sivua isoja kuvia, reseptejä, monipuolinen, Ellessä enenmmän sivuja ja 30 senttiä halvempi kuin Trendi.
- - - miinusta, liikaa mainoksia yhteensä ja jotkut sivut liian täyteen ängettyjä (kuvat ja tekstit).

♥ Trendissä +++ plussaa hyvät kolumnit ja mielenkiintoinen kirjoitustyyli, selkeät tekstien ja kuvien asettelut ja jäsentelyt, hyviä vinkkejä, kuten uusista suunnittelijoista ja mallistoista ja ostosideoista.
- - - miinusta, jotkut kirjoitukset kuitenkin liian pitkiä (~ 3 sivua) ja jos kuvat tekstiin eivät kiinnosta ei tekstiäkään yleensä jaksa lukea. Välillä ei tule huomattua kaikkia tekstejä, joska joidenkin fontit ovta niin pieniä että ne skippaa helposti vaikka saattaisikin kuulua asiaan.


jepps tälläset mietinnät tänä aamuna,
saa ehdottaa ideoit joist voisin jauhaa kans jotai juttuu jos tulee mieleen jne. tai ei tarvii koska kai sitä juttuu täältki päästä tulee keksittyy

jii tänään paistaa aurinko ihmiset, oisko arskat naamaan, ostaa jäde ja biitsille?!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: