maanantai 18. heinäkuuta 2011

väsymyksestä toiseen

nopeet&epäselvät viikonlopun kuulumiset:

nonni työt on ohi ja viikonloppu ei mennyt tietenkään nukkuessa...
vaan valvoessa ylläripylläri!
Perjantaina olin kaverilla kemutettiin varmaan jonnekin 5-6 aamul + kettuki tuli meidä illanviettoon messiin
Lauantaina lagasin tuhat vuotta ja sitten lähettiin kaverin synttäreille, ne oli koffis niinku viimeki vuonna, eli puistoilua oli tiedossa sinä iltana
Sunnuntaina eli tänään päivä on ollut erittäin tööttööt lagii, päivällä lähettiin hieman jätskille ja sitten tuli vaihteeksi nähtyä taas ihmisiä, oli kiva nähä kaikkii niitäkin joit ei ollu pitkään aikaan nähnyt!!

Daniela kyseli mun päivänasu kuvista, kun kerran tykkäs vaatteistani, joten tähän ny parit asut mitä oon saanu kameralle:

La aamu (olin niiiin väsy ku pääsin viimen himaan joskus):Image and video hosting by TinyPic
eipäs oo kummonen.. hiusetki päin kuusikkoo

La ilta (olin taas väsyny ku pääsin himaan):
Image and video hosting by TinyPic
sori laatu ei oo paras mut tälläset oli illalla
takki - only (kaverilta saatu)
paita - salee ginatricot
farkut - h&m laatuuuu
laukku - h&m alesta
harmaa neule(laukussa) - seppälä
korot - dinsko


nyt oon über väsy! aamulla ois tiedossa lenkki, sitten lukemista ja sitten päivällä kisikselle
=) moimoi öitt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: