lauantai 27. elokuuta 2011

Aina ei voi eikä tarvitse ymmärtää kaikkea

 

Eilinen oli kummallinen päivä. Tiedättekö sen sattuman kun olet puhunut edellisenä päivä jostain henkilöstä ja seuraavana päivänä törmäät häneen ihan erikoisessa paikassa sattumalta tai että joku kerrankin ottaa yhteyttä vaikka ei olisi uskonut. No mulle kävi niin, että 3/4 ihmisestä joista olin edellisenä päivänä puhunut ilmestyi mun eiliseen päivään.

Haukoin siinä sitten henkeä ja mietin mikä tämänkin tarkoitus oli. Oliko tarkoitus, että havahtuisin ja jättäisin nämä kolme ihmistä taakseni, vaiko oliko merkitys jokin muu. Ehken vain ajattele mitään ja katson mitä tulevasta tulee. Niinhän se muutenkin menee, koska en ole selvännäkijä, eli pitääpä odotella mitä käy. Joten eipä pilata tätä päivää huomisen murheilla, ne on huomenna vasta edessä.

Aika kuluu ja se huolestuttaa! Okei tosi kiva juttu että tässä ei oo enää kauhean kauan mun synttäreihin, mutta hyihyi! Mulla on se ruotsin kirjallinen yo-koe silloin samana päivänä.. oon varmasti tästä jo jauhanut kaikille! MUt mul on jo kengät ostettuna sinne!

Kerrankin muuten näin enemmänkin kuin Hesperian puiston Taiteiden yössä. 

Ja eilen mulla oli puolinaamaa ja kielestä ja huulesta oikea puoli puudutuksissa 6h, kesti aika pitkään. Ei ollu kivaa!
Eilen tajusin viimein myös ostaa uuden meikkivoiteen, käytiin myös syömässä Sellossa ja hakemassa entisestä duunipaikastani banaanilaatikoita. (Kassalla oli niin älyttömän hyvän näköinen jätkä kassalla!!) +sillä oli samoja piirteitä kuin eräällä tutulla.
Kerrankin muuten näin enemmänkin kuin Hesperian puiston Taiteidenyössä.  
Oltiin Narikkatorilla, Kampissa, siellä kerättiin poppoo kasaan ja suunnattiin Espalle, jossa eräs mies soitti niin hyvin jotain omatekoista rumpusettiä, oli just hyvä biitti! Ja sieltä Kaisaniemen puistoon. Lopulta hieman petyin koska odotin että olisi ollut paljon enemmän kaikkea hienoa taidetta esillä. Sentään vältyin liian suurelta joukolta pikku ipanoita, koska lopulta kävimme niin myöhään Hesperiassa, että lapset olivat jo lähteneet kotiin uneksimaan.

Nyt koitan edelleen saada itseäni hereille, meni hieman myöhään eilen ja meni hieman myöhään toi aamukin. Aikataulut tänään siirtyivät myöhemmäksi. Nyt on suunnitelmissa tehdä mahdollisimman paljon ruotsia jne. muita koulujuttuja. Illalla menen kaverille viettää iltaa, laitetaan ruokaa, katsotaan luultavasti jotain leffaa.

270811 010270811 027 (2)270811 009

Lovee noit uusii korkoja! Halosella on ale! Noi maksoi ennen jotai 30e, nyt oli hintana 14,95e =)) jeejee!
oon happyhappy

moumouu t. bell anan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: