torstai 18. elokuuta 2011

ilonaiheista hölötykseen

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Tänään huomasin kuinka iloiseksi voi tulla ihan pienistä asioista.
-Vanhan yläasteluokkalaisen kanssa menneiden muistelusta tulin hyvälle päälle.
-Kaksi kaveriani piristivät vain istumalla viereeni.
-Tuntemattoman ihmisen kohtelias käytös.
so on.
Ihmiset huomaamattaan piristävät toisia!

Näin ystävääni kaffen merkeissä tuossa kolmen aikoihin. Siinä tuli istuttua pitkään ja puhuttua ummet ja lammet eli jätkät ja kaikki paska mitä on. + tulevaisuudet, menneet, tämä hetki jne.
Lopulta lähettiin ihmettelemään sitä että musiikkikirjastosta saa lainattua kitaroita?! hieman vielä mietin että ois pitäny lainaa muutama vinyyli
en mä lopult viittiny ja samal löysin tänää kans hiusvärin.. en sit sitäkää viittiny ostaa :/
ei aina tarvii kaikkee ostaa
jos joku pitää tätä esim muotiblogina, tää on aika vähän sitä (alkuperänen tarkoitus se kai kuitenkin oli olla), siis vaan jos vertaa muihin sellaisiin blogeihin, mulla ei oo varaa ostaa kokoajan kaikkee ja infoilla kaattokaa mitä uutta mulla oooon! kyl välil teenki niin koska tykkään tosi paljon vaatteista, kengistä ja asusteista ja kaikesta ihanasta kauniista tyttömäisestä ja ei tyttömäisestä. alunperin blogi eli weblog on meinannu webbipäiväkirjaa ja sitä tää mun oma mun mielestä kuvaa ja kaikkee muuta turhaa hölötystä mitä tulee mieleen : )

nyt vois lähtee nugguuu =) god natt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: