keskiviikko 17. elokuuta 2011

känslig, trött och någon är blyg

nå hej =) mitäs sinne? en tiiä jote kertokaa ihmeessä?
täällä ollaan hyvin uupuneita, ensimmäinen kunnon koulupäivä takana ja monet muut huolenaiheet, niin huhhuh oon väsynyt. Sain tosiaan vain hieman.. materiaalia ruotsin kertauskurssilta ja abikurssilta, nyt mul löytyy yhteensä 4 yo-vihkoa himasta, muuta matskua, 7 kirjaa, tenttitehtävät (ilmoittauduin tenttiin tänään) jne.
Samalla mulla on äikkä6 (lue kaksi kirjaa), m10(viikkoteht ja läksytki kerätää, mut aaah vika matikan pakollinen!!!), fyssa7..., ja niissä on tekemistä!!!! pitäis läpikin päästä mutta haluisin keskittyä vain ruotsiin! huoh

mutta tosiaan eihän mulle muuta kuulukkaan kuin koulua, onneksi kaikki turhuudet on ny takana päin, tai saa olla, tulee olee (en haluu mitään/jotain/jotakuta turhaa nyt tielle) niin oon happy tähä vaik sulkeutuisinki vaan omaan yksinäiseen mustaan aukkooni lukemaan... näin

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

2 kommenttia:

  1. hyvä anna!! oon ylpee susta! mites kappaleet?? onks ne ihan ok?? ;)

    VastaaPoista
  2. ai biisit vai kirjojen kappaleet, biisit just fint! noi kirjat o pepust.. :ss :DD

    VastaaPoista

Kommentit: