sunnuntai 14. elokuuta 2011

Syksy on mulle aina uuden alku

Tänään aamu alkoi selkeästi kahvin hakemiseen koneen ääreen ja avaamalla Lilyn, Indiedaysin, Bloglovinin, Ellitin, The beauty department.comin.
En tiedä mitä tänään tapahtuu, mutta tiedän mitä jatkossa alkaa tapahtua koulun ohella.
Olin ennen toimelias ihminen, joka ei ollut laiska, nykyään olen niin laiska ettei pienimpiäkään asioita jaksa tehdä, joten nyt alkaa "Otetaan Annaa niskasta kiinni ja potkitaan liikkeelle" -operaatio.
Ja se onnistuu mun suhteen vain tekemällä jonkinlaisen aikataulun ja listan asioista joita on tehtävä (kalenterikin voisi olla hyvä, voisi käydä ostaa uuden!). Tiedän, että aikatauluun tulee yo-kirjoituksiin lukemista, läksyjen tekoa (jää kuitenkin sivummalle), liikkumista (aivot hereille!!), tarpeellinen päärä unta ja vapaa-aikaa myös (etten tuu hulluksi!).

On mulla monia muitakin asioita joita haluaisin tehdä; kerrankin fiilis saada huone tosi hyvään kuntoon ja sisustaa tätä lisää, tsekkaa vaatekaapit, heittää käyttökelvottomat pois ja saada kaapit järjestykseen, joka pysyisi pitkään, kengätkin pitäisi saada taas järjestykseen ja ois kiva ostaa jotkut uudetkin korot pitkästä aikaa!

Toiseksi alan hoitamaan ihoani, ja jättämään ruokailutottumuksista ne pahimmat rasvapakkaukset pois (sori must ei taida saada enää ainakaan kuukauteen mäkki/hese seuraa).

Kuulostaa jo aivan hyvält mun korviin tää mun suunnitelma. jee =)


Mennään eiliseen. Olin kaverini Nean kanssa ulkona Töölössä päin ja käytiin Sibeliusmonumentilla, puhuttiin pitkästä ja tietenkin kaikenmaan asiat läpi kun ei ole tullut nähtyä lähiaikoina. Kuvailimme siinä samalla.

Ja rakastuin Nean takkiin, katsokaa nyt sitä! Ruotsistahan tommosia ihanuuksia löytää, Suomeen tulee kaikki aina jäljessä! Toinen oli hommannu myös uuden sormuksen ja vielä mitä, laittanut taas kynnet upeiksi että ihan sokeuttaa kateus, en minä osaa tehdä hienoja kynsiä, ne aina menee pilalle!!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Mulla ei ollut ihan yhtä paljon yksityiskohtia, yksinkertaisemmat päällä. Kyllä tos oli jotain narukoruja ja puuhelmikoru kädessä, toisessa korvassa oli musta kuulemma venytykseltä näyttävä korvis ja toisessa roikkui puinen ympyräkorvis. Siinä ne about oli mun asusteet.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Jotenki on alkanut huomata että syksy tulee jo kovaa vauhtia, mulla oli kerrankin eilen mukana tuhannet lämpimät vaatteet mukana jos tulisi kylmä, mutta kerrankin ei tullut edes myöhään illalla, jes! Mutta oikeasti alkaa jo lehdet putoilla puista, surullista kuin nopeasti aika menee! Aateltiin kuitenki laittaa hieman syksysempiä päälle ja tollaset tuli laitettua.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Nonni siinä oli meidän eilisen kuvat, nyt on hieman nälkä, kahvi on juotu ja peti pedattu, eli seuraava suunta on kohti keittiötä-->

Mitä mieltä vaatteista??
Onko joukossa muitakin laiskoja ihmisiä kuin minä, vai olenko yksin?
Mikä teitä auttaa pääsemään liikkeelle ja tekemään asioita?

terv. Bell Anan ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: