maanantai 19. syyskuuta 2011

Kukkuluuruu

Juuri tajusin, että jos olisin syntynyt laskettuun aikaan, täyttäisin tänään 18 vuotta. Mutta toisaalta oon onnellinen että en. Mulla on tässä viel päivii aikaa olla alaikäinen ja se myös, että musta ei varmaan ois tämmöstä tapausta tullu jos olisin tänään syntyny. Mutta asiasta kukkaruukkuun, mitäs kuuluu? Kukkuluuruu, kuuluu väsymystä, ei se kyl mitään, koska oon ihan tyytyväinen tähän päivään. Oli toi autokoulun alotus ja huomisen tunnin jälkeen saanki sit alottaa käymään ajotuntei. Eli varokaa ESPOOLAISET! Käyn siis autokouluu Leppävaaras, pikkupoikkeus siihen mis muut käy. Ja jes, onneks on noi lääkärintodistukset ja kuvat (viimevuon uusittii passi) jo hoidettu aikoi sit, enää se poliisi hässäkkä. Eli oon jo ihan potentiaalisesti etenemässä, ei pahemmi pitäis jarruttaa matkas, mut kyl vois opetella sit kunnol käyttää myös niit jarrui tuli tost mielee, enhä mä enempää ku kuplan jarrui oo saanu testaa jonku ihme korjausjutun takii, wuhuu! eli siin oli mun laaja kokemus ratin takana istumisesta..
Kuuluupa myös stressii, koska huomaan että enhä mä mitään osaa ja toi ja toi juttu uupuu ja sanatkaa ei jää päähän, eniten pelkään että en saa ees Aata ; ( Vähä tullu vaa vietettyy päivät väärin. Kute tänäänki suoraa vaa stadii tuolt Leppävaarast näkee frendei.. hups, mut oli jees. Ja kyl toi synttärihöskäki stressaa, möööh.

Mitä kuuluu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: