torstai 15. syyskuuta 2011

Mitä puuttui muttei enää

Nonni tää päivä onkin mennyt keskustassa, vasta nyt avasin koneen ja samalla ruotsin kirjan..hmm.
Kuten arvattu mihin aika stadissa kului.. shoppailuun. Meitä oli varmaan kuuden hengen kopla kiertelee kauppoi ympäri. 
Ja yllättäen päädyin viimein käymään Cubuksessa. Löysin ihanat korvikset, tosi makee kuviollisen kaulahuivin, ihanan laukun ja kivoi alusvaatteita + en ostanut niistä mitään.

Ihmeellisen hyvin sain hillittyä osteluani juuri niihin rajoihin joita olen hakenut ja yrittänyt itselleni asettaa, eli aion panostaa kaikkeen oleelliseen, tärkeään ,tarpeelliseen ja siihen mitä puuttuu. Eli järkiperäisiin ostoksiin.
Niitähän sitten löytyi jopa kaksi. Alunperin 69,90e, maksaneet kengät Andiamosta hintaan 39,90e, kiitos Forumin Hintasirkuksen! Niissä on talven jäitä, lunta ja kylmää ajatellen hyvä pohja ja jonkinlainen vuori sisällä. Onhan mulla siis jo talvikengät entisestään mutta halusin myös tollaset syksy/talvikengät, jotka on myös hieman sirommat (koron ansiota) kuin ne mun aiemmat. 
Toinen ostos oli farkut. Oon pitkään tarvinnu oikeasti kunnon farkut varastoon. Nimittäin tossa erään henkilön ansiosta tuli heitettyä neljät farkut menemään, olihan ne tosiaan aikas rikki... 
Löysinpä sitten VeroModasta, kestää ehkä pidempään kuin henkkamaukan farkut. Mulla ei muutekaan ole ton mallisia housuja ollenkaan, noi ylettyy siis vyötärölle. Ja oisko ollut samaan hintaa kuin nuo kengät (mut ei alessa).
Rahaa paloi myös subiin, kahviin ja kekseihin. (eli siis itteasiassa lounareita meni)

Ihana biisi, juuri tänään julkaistu musavideo. 
Tätä oon kuunnellu putkeen kirjoittaessani tätä bloggausta, 
 tsekatkaa! I like it so! (frendien bändi) 

1 kommentti:

Kommentit: