keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Några dagar

Väsymys on suuri ja kiire on myös. Kiire lukealukealukea, koska huomaan että tietämyksestäni ja osaamisestani uupuu melkoinen määrä. I övermorgon mul on siis ruotsin kirjoitukset jos se ei oo aiemmin selvennyt kaikille jotka näitä nyt jaksaa lueskella. Och joo.. ei oo tarpeeks tullu luettua, tarkoitus mullahan on päästä toi läpi, eli suuret tavoitteet!  Ja oikeesti, en haluis joutuu tekee tota ens keväänä uudestaan, mul on sillo muutenki kaikki muut kirjoitettavana, että näin.
Oon täs käyny autokoulunteorioil eilen ja toissapäivänä. Eilen huomasin yhden toisenkin bloggarin samasta huoneesta, ja olen bongannut hänet aiemminkin muutamaan otteeseen. Tästä linkistä voitte mennä tsekkaa hänen blogiaan: http://ssttyyllee.blogspot.com/
Palatakseni vielä siihen kiireeseen niin sehän on vain omaa syytäni," ihminen luo itselleen kiireen. "
Ei täs kauheen jännii päivii oo ollu, oon tyriny meikkien kaa eli rikkonu mun pari luomiväriä sillai ku ne tippu lattialle ja räjähti. Sit oon kärsiny kauheest päänsärystä nyt jo muutaman päivän putkeen eikä oo kauheesti särkylääkkeet auttanu. Ja mitäs muuta, sain tänään kirjeen, joka osoittautui kortiksi jonka kannesta jo huomasi että se on sukulaisilta... Havaihduin tos ehk ny paremmi että mulka on myös ylihuomenna synttärit :oo
ollu enemmä se ruotsi pinnalla.
 

hejdå! =)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: