sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Oscar gaalan after party/ Hollywood nights out

Näin äitini aloitti onnittelunsa syntymäpäiväni johdosta, kortilla jossa lukee horoskiippini:

  • Vaaka on sosiaalinen, lämmin ja rakastettava merkki. Häntä ohjaa sensuelli planeetta Veenus.
  • Vaa'an suunrin ongelma on valitsemisen vaikeus. Hän antaa mielellään muiden tehdä päätökset puolestaan. Useimmiten Vaaka tekee tämän tiedostamattaan.
  • Vaa'alla on laaja ystävä- ja tuttavapiiri. Hän on huolehtiva ystävä, mutta ei halua valita puoltaan riidassa. Kaikki ystävät ovat hänelle yhtä tärkeitä. 
Kuukauden vinkki: Rohkeutesi palkitaan. 

Toisellapuolella korttia luki: 
Jokainen päivä on uusi seikkailu,
aika kokeilla siipiään ja ottaa vastaan uudet haasteet,
jotka johtavat yhä suurempiin asioihin...
Sillä jokainen päivä on kuin lahja,
lupaus, joka on annettu sinulle. 
Jos elät päiväsi rikkaasti,
täysin rinnoin, niin jokainen vuosi on edellistä
onnellisempi. 

En tiedä miltä se teistä kuuloostaa, mutta eilinen oli minulle yksi tähän mennessä parhaista päivistä. Se, että ruotsin kirjoitukseni meni huonosti ei pilannut sitä.
      Viimeksi pidin synttärit juhlat kavereiden kanssa kunnolla kun olin ala-asteella, joten kunnon synttäreistä on aikaa! Tottakai olen viettänyt aiemmin synttäreitäni, kavereiden kanssa pussikalja meiningillä ulkona (ja aina on ollut yhtä kylmä, kiitos syksyn!) ja suvun kanssa sitten melkein aina seuraavana päivänä kahvitellen (ja ei ole ollut paras olo, voin myöntää). Nyt pääsin viimein viettämään kunnolla synttäreitäni, ja kyllähän se jännitti miten kaikki menee, viihtyvätkö ihmiset, riittääkö ruoka, meneekö jotain paskaksi ja kuinka paljon naapureita häiritsee. 
      Ja menihän ne hyvin! Ruokaa riitti liikaa, ihmiset jotka ehtivät sitä siinä sivussa syödä tykkäsivät, loput ruoat täydentävät nyt jääkaappiamme. Ihmisiä lampsi hieman eriaikoina ja jotkut eivät kauankaan ehtineet olla kun olimme jo tekemässä lähtöä. Olin niin onnellinen, että niin moni tuli.
       Siinä puoli yhdeksän aikaan musiikki meni pois ja nostimme maljan, siinä vaiheessa huomasin kuinka paljon minulla on ystäviä ympärilläni, niitä jotka olen tuntenut ala-asteen aluasta ja niitä joihin olen lukioaikana ja tämän vuoden aikana tutustunut. Minut laitettiin istumaan kaikkien keskelle (se ei ollut kivaa!) ja paras ystäväni piti puheen. Joimme skumpa,t mutta sitten en olisi koskaan uskonut näin edes voivan käydä. Minulle annetaan kortti jossa oli todella monen nimi ja paketti suoraan syliini. Harmi ettei kukaan videoinut ilmettäni, koska olen siitä jälkeen päin saanut kommentteja. Olihan siinä sitten vaatimattomana tyttönä mukavaa yrittää pidätellä itkua kun avasi sitä paketti, ja en en en ikinä olisi uskonut saavani ystäviltäni niin hienoa lahjaa! (U totally know me!) Minulle ajatus on aina ollut tärkein, paras lahta oli jo siinä että ihmiset tulivat juhlistamaan minua (kiitos!). Olen itse ollut mukana ostamassa toisille hieman suurempia lahjoja porukalla, mutta en ikinä olisi uskonut saavani itse sellaista. Sain laajakuvaobjektiivin, mitä vittua!!!!
     Huhhhuh! Lähdimme siinä kymmenen jälkeen keskustaan päin ja suuntana jokin stadin baari. Oli ihanaa että niin moni oli tulossa kanssani baariin, muutama tarttui matkallakin mukaan. Lopulta tulikin se ongelma että synttärisankarin, joka on käynyt aiemmin vain räkälöissä piti valita minne menemme. Onnela poistettiin heti ensinnä listalta tunnin pituisen jonon takia. Ja minä en ole hyvä päättämään ja toiseksi, en tiedä muuta kuin ihmisten mielipiteitä paikoista, eli lähde nyt siinä sitten päättämään. Jäin harmmittamaan että mielipide erojen takia muutama ystäväni ei tullut samaan paikkaan kanssamme, olisin niin halunnut kaikki viettämään tätä iltaan porukalla samassa paikassa, mutta aina ei voi voittaa, niin harmi. 
     Ilta oli mahtava ja kiitos erään ihanan ystäväni, yksi henkilö seurasi minua koko illan kysyen tanssimaan, valitettavasti minulla näytti olevan kokoajan hyvin kiire tupakalle, ja muutenki no thanks. Ja olihan noita tapauksia illanmyötä ihan hauskoja, paras oli ehkä että narikka nauroi mulle päin naamaa kun tultiin sisään, kiitos! Nojoo, jäin sitten parhaan kaverini kanssa lopulta kahdestaan kun muilla oli kiire kotiin ennen yötaksaa, ja päädyttiin sitten syömään mäkkiin (ylläri!). 

     Kiitos kaikille, oli aivan mahtava päivä! Kiitos, että tulitte ja muistitte mua, enhän mä ku kerran täytä niin että pääsen alaikäisyydestäni. 
Voisin rupatella ummet ja lammet siitä kuinka isäni oli siivonnut koko paikan sinä aikana kun nukuin kahteen tai siitä kuinka onnellinen ja kiitollinen olin huulikiiltoon/rasvaan tänään ja kuinka mahvata lahja oli saada lompakko kun olin etsinyt kaikkialka uutta kun tuo nykyinen on ihan rikki! Voisin myös kertoa siitä kuinka juhliini tuli kutsumattomia tai siitä kuinka kivasti meni skumppaa.

Hyvää yötä niille jotka ovat menossa nukkumaan, voisin itse mennä kohta ottamaan heistä seuraa. 
Kiitos kiitos kiitos ja öitä!

 ^äidin tekemä kortti johon ihmiset kirjoitti nimensä (hyvä muisto) Ja toinen kortti jossa nimet heiltä keiltä putken sain!

Ja tässä lahjat ja kuvia eiliseltä. Eniten jäi ehkä harmittamaan ettei tullut taaskaan otettua yhteiskuvaa ja huomasin että must itestäni kerrankin on kuvia, mutta ei kovin mitään kunnollista jossa olisin yksin, mutta tässä nyt muutama kuva kuitenkin:



xx Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: