maanantai 12. syyskuuta 2011

pitkät hiukset??




Tänään mä hieman mietiskelin (kehityskeskusteli pikkusiskon kanssa) että mite mun hiukset on voinu haalistuu siitä puhanensta tollaseks??? toi on nyt niin lähellä mun omaa hiustenvärii että juurikasvukin on kerrankin mitätön! ja missä ihmeen välis noi hiukset on kasvanu noin pitkiks??
pitkän keskustelun lopulla sisko ehdotti että voisin laittaa tummenpia raitoja?? miltä se teistä kuulostaisi/näyttäis?

Ei tässä muuta.. Oli se ruotsin yo-kuuntelu tänään ja oikeesti en osaa kovin sanoa miten se meni, kuhan ny jotain pisteist sais! huhhuh nyt  nii väsyny, + tänään kävin kaverin 18w kakkujuhlis, ja söin liikaa, nomnmo mitä kakkuja, tosi über hyviä! Paljon onnea vielä kerran hänelle! sielt päädyin viel hallille moikkaa frendii

vois varmaan suuntaa nukkumaan, ihanaa saan nukkua pitkään!
ja huomenna tosiaan koulu päivä on mulla hyvin pitkä klo 10-11:45, eli kuka pygeis lähtee vaik stadii kaffelle huomen??

tälläsii, en oo kauheesti tosiaan nyt kirjotellu, ei oo ollu jaksamisia eli on ollut väsymystä ja uupumusta ja tekemistä tosi paljon, mut kyl tää parinviikon pääst viimeistää tästä, jee =)momo


ps. en jaksa tarkistaa tekstii, eli yrittäkää pärjää mun kirjoitusvirheiden kanssa jos niit löytyy =) öit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: