keskiviikko 14. syyskuuta 2011

puu haluu meidän ikkunasta sisälle


Tänään kyl ollu kivakiva myrskytuuli pyörimäs ympäriinsä. Kylhä se jo illalla alko.. No kuha puut ei pahemmi  lähe kaatuilee nii kaikki hyvi. Nyt ois mulla suunnitelmissa juoda kahvit (varmaa kohta palanu pannun pohjaan kiinni) ja lähteä kirjastoon lukemaan juuri sitä svenskaa josta oonkin hölöttänyt pitkään. Pitäis yo-vihko saada tehtyy ja muutenki luettuu, varsinki suurennettuu sanavarastoa. 

Koko päivän mulla oli noissa vaatteissa ongelma, toi musta toppi tossa paidan alla, se halus kokoajan valua.. mutta ei se ny maailmaa kaatanut. Joku huomauttikin mun tummasta silmämeikistä tänään.. Tosiaan oli aamulla hieman aikaa, satuin heräämään liian aikaisin kun en muistanut että kymmeneltähän se koulu mulla alkoikin. Kauluspaita on Hennesistä. Haluisko joku havahduttaa mua, että mistä johtuu tää että tykkään kauluspaidoista tosi paljon?!

+Välillä mietin, että mun pitäis ajatella enemmän mitä sanon ennen kuin avaan suun ja pölötän. Mutta tänään möläyttämäni asia saattoi kuitenki olla aivan hyödyllinen, nimittäin sain ehkä edes yhden ihmisen miettimään tänään omia käytöksiään, jes! 

ps. jee iskä löys mun blogin tai hänelle tää on blogy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: