lauantai 29. lokakuuta 2011

Askartelu päivä ja kasvojen peittäminen naamiolla

 Sairaanhoitaja ihmetteli mun tauluja. Kysy oonko noi itse tehny, joo kyllä olen. Ylemmän tein kutos luokalla eli olin 12v ja alemman 7lk eli 13v. Hän sanoi että on itse 24vuotta eikä osaa vieläkään noin hyvin piirtää.
näin ihanalta minä keuhkokuumepotilas näytän, eikös oo herkulline!
Tosta viimeviikon lottokupongista (jota ei oo tarkistettu) tuli mieleen että pitää muistaa tehä pari riviä tänään, väärä ja oikee rivi, eli vähemmän voittava ja voittorivi. 

Jees mullahan ei oo nyt kuin aikaa jota tappaa.... keksin että teen idalle kirjeen kirjekuoreen. Joo ja Ida teki mulle paperista A kirjaimen... Ollaan pikkuhiljaa alettu oppii keskustelee, vaikka onha toi huutamine juurtunu pahasti kummanki selkärankaan, mut kyl tää ajan kaa täst, katotaa katotaa




eli tollasen mä askartelin, aika hyvin yksinkertainen ja helppo tehdä, mutta pää asia että ida ilahtu =)
(hyi toi mun käsi ei näytä kivalt tos)


^^Sit mul oli viel hiema tylsäää lisää nii otin viel muutaman kuvan, tält näyttää askartelupotilas, muutenki koht on Halloween, ja  hmm vois juhlii sitä yksin.

Ei nyt mitenkää tän kummallisempi päivä, joku soitti mutta en oo seija
ja sain Rikun puhelimen latautuu vaik se ite nukkuu ja mä oon himas
oon oleva.

3 kommenttia:

  1. maggeeeee toi pinkki naamari !
    t Veeeeeeeeera

    VastaaPoista
  2. Se löyty aikoi sit valtterin kirppikselt :D
    löytö!

    VastaaPoista
  3. hihiiii!!!! ANNAPANNA!!!! TÄÄLÄ MÄ OON! Mitä sulle kuuluu??? ei olla nähty pitkään aikaan, ni ois kiva nähdä nyt joku päivä!! :))) :D

    VastaaPoista

Kommentit: