torstai 27. lokakuuta 2011

kipeän toimisto

 käsi
Tollanen toimisto tänä aamuna. Oon ollu hereil jostain puol ysistä. Nyt paistaa näppäimistölle aurinko selän takaa ja mietinpä vain, että noi puunlehdet vois jo tipahtaa pois. Tää sairastaminen on niin kauhean tylsää. Kokoajan tulee  mieleen vaikka kuinka kivoja ideoita mitä tekis, mutta kun voimat ei yksinkertaisesti riitä niin sitten tää aika jää melko tylsäksi. Onhan tässa kipeenä ollessa ne omat jännät ja hauskat puolensa. Pitää taiteilla hyvin pitkään miten pääsisi suihkuun, se olikin sitten sellainen prosessi ja sitten toi letkutsydeemi hiema vieroksuttaa mua, se kattelee tos vieres mua murha ilmeellä... pitäisköhä vähä kopauttaa sitä, jos se ei oiskaa vihanen.

Toimistoon pitäisin kuulua kipeälle, nenäliinoja vuori, täysi vesipullo, kuumemittari, särkylääkkeet, yskänlääke ja muuta mukavaa. Kuten näette mun toimisto nyt ei kovin vastaa kipeän ihmisen toimistoa, mulla on tossa on vieressä jotain kuivia leivän paloja ja niihin meinaa tukehtua, sitten toi letkujuttu joka pitää laittaa tonne pulloon ja puhaltaa... (siin oli tää kipeenäolevan ainut asia tässä toimistossa) ja eihä tos oo kovi mitään.
Nyt mä mietiskelen minkätakia aloin tästä kirjoittaa, ja pointti on jo hukkunut jonnekkin kirjaintein väliin ja en näe sitä samoin kuin en kirjoitusvirheitänikään.

Nyt särkee päähän, eli haluun lääkettä--->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: