perjantai 28. lokakuuta 2011

sain luvan









Näitä kuuluu mun päivään tänään. Ja mä kävin ULKONA! Sain luvan. Kävelin Munkkivuoreen ja sain kyydin takas kotiin. Jännältä ilma tuoksu ja maisemat näytti hauskoilta mutta tosi turhautuneilta, tälläseltä musta tuntu kun olin ulkona. Tuuli tuli käymään. Me puhuttiin ja mietittiin ja katottiin koneelta sitä ja tätä. Mun mielestä on ollut niin kivaa että oon kuitenkin päässyt joitain näkemään kun ootte tullu moikkaamaan, ei tule niin maankoloon ajettu ja unohettu olo. Mä päätin että haluan tehä lettuja. Mikään ei meinannu niistä onnistua. Mutta kaksi onnistui viimein, taito ei ole kadonnut. Ja lopulta innostuin katsomaan vanhempien vanhoja kuvia. Mäki haluun kuvia konkreettiseen muotoon albumiin!! Jäis ehkä musta ja munkin nuoruudesta jotain muistoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: