tiistai 25. lokakuuta 2011

Sairastaaks ne keuhkot sit sitä kuumetta?

Moi kaikki lukijat.
Asiahan on nyt näin, että joudui perjantaina lähtee koulusta, kuume nousi 39,1 asteeseen. Nukuin perjantain ja lauantain. Sunnuntaina Haartmanille, eli pääsin eilen sielt pois. Jouduin olla dementtisten vanhusten kanssa päivystyksellä yötä, se oli melko tuskaa, eihä siel kauheesti saa apuu. Yhes vaihees aloin miettii et onkoha noil kaikil hoitajil joku askelmittari messis ain, koska nehä kävelee paikasta toiseen, kai niillä kokoajan on kauheen kova kiire. Mutta sitte ne vois ain kuukaudessa kattoa kuka on ollut reippain hoitaja ja kattoo kuka on tallustanu eniten. Siel oli tylsää. En saanu paikkaa osastolle... Mutta pääsin kotisairaalaan. Mulle tulee 3 kertaa päivässä sairaanhoijata laittamaan suoneen antibiottia. Viimeisin joka tulee tänään on kello 01-02.00, jess, mahtavat unet siis tiedossa!

Siin oli pikakuulumiset. Mie nii haluisin ulos, mutta ei voi. Nyt väsyttää paljon mutta kirjotan tän loppuun ja meen lepää. Poltin viimeks perjantaina yhen tupakan aamulla. Nyt on tiistai. Jotenki ei oo tullu viel edes oloa että tekisi mieli tupakkaa, mutta voi olla että kun olen kipeä nii johtuu siitä. Tällee tuli tost mieleen ku astuin sairaalan ovest ulos nii siin oli ihmiset oven ees röökil, kerranki mun keuhkoi oikee ärsytti haistaa tupakan savu, jotenki pelottaa. Mut se on keuhkokuume luulisi.

Tänään oon ollu hieman pirteempi. Koska pääsin suihkuun ja sain virkeyttä ja näin Rikuu ja Venlaa ku ne tuli käymää juomaa kaffet ja kattoo Miehenpuolikkaat = ) Sepiki tuli tos myöhemmi näkee.
Mut arvatkaa mä tein tänään löydön!
Kattokaa kuinka vanha kamera, se on mun ukin, siin on viel filmii (yhen kuvan verran), iskä kuvaili tol enne mun syntymää. Vähä mä haluun tietää onks toi kuvais kunnossa ja oppii kuvaa tolla!!!!!!

 Mä vaan jäin tuohon sängylle ydessä vaiheessa lukemaan. Oli niin koukuttava kirja. Tajusin tänään että viime torstaina join viimeks kaffet.
Mietiskelin myös, että pitäisköhä noi hiukset leikuttaa johonkin malliin ja pääsin kerrankin kattoo telkkuu kun sisko oli koulussa + sain uusimman Ellen =)

jeejee tässä tämmöstii
ps. otsikko semisti viittaa pikkusiskoni viisaisiin kysymyksiin

moikka

2 kommenttia:

Kommentit: