keskiviikko 19. lokakuuta 2011

selkää o hiema sattunu

Mutsi oli tosi huolissaan mun koulun käynnistä. Se pelkää että en jaksais käydä siel jne. Mut mitä kävi, ei tää että mä aloin seurustelee oo tähä mennes kouluun vaikuttanu, tää on vaikuttanu mun bloggaamiseen! Melkeenpä hyvin surullista että aika ei riitä kaikkeen. Ennenhä mä bloggasin vaik kuinka usein. Nykyään tuntuu ettei kovin ole mitään kerrottavaa ja en oo ottanu pitkään aikaan kuvia and so on. Toisaalta tää tosiaan riippuu myös siitä että ei vaan ole ollu jaksamista vasta illalla istahtaa koneelle alkaa kirjoittaa, oon suunnillee menny vaa suoraa nukkumaan.

Täs oon muutenkin kärsiny pari päivää kauheest selkäkivusta. En oo kauheesti jaksanu illalla liikkuu sit ees koneelle kun oli vaa pakko saada selkä makuuasentoon ku sattu nii paljo, ei oo koskaa sattunu selkään niin paljo. Siis joo tottakai mua sattuu ain joskus selkää, mut eritaval. Normaalisti se on sellast että selkä on uupunu puutunu koko päivästä ja ihan kankee, tuntuu että meinais katketa, mutta sehä vaa johtuu siitä ku en jaksa kuntoiluttaa mun selkää enkä itteeni tarpeeksi jeejee, vaikka pitäis. Tää mitä nyt nii on ollu sellasta kuinka joku puukko viiltäis mun selkää sisältäpäin ja koko mesta ihan arka ja tules. Tullu otettuu semisti särkylääkkeit, mut kyl tää tästä...

ja mun ajatus katkes joten tää jäi tähän.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: