lauantai 29. lokakuuta 2011

Synttärikortti

Eilen illalla tajusin että mun täytyy tehdä synttärikortti. Mutta ongelma oli että enhän mä tienny aluks millasen, sitten kun se idea iski niin seuraavana ongelmana oli että mikäs ois hyllystä se minkä viittii ottaa ja tuunaa...hmmmm. Eli Vilma täytti jo 23pv tätä kuuta (eli meillä on tasan kuukaus ikäeroa) 18 vuotta. Oon nyt ollut viikon tässä toipilaana tai päälle, ja en oo voinu lähtee ostaa mitään lahjaa. Joten täs on ollut muutenkin tekemisen puute ja tylsää nii täähän osui tosi hyvin. Oon tosi ylpee ittestäni että jaksoin valvoa eilen klo 12 asti tehden tuota ja sitten nukkua tunnin ja odottaa antibioottia ja sitten taas nukkua. En oo koskaan ite tehny mitään noin hienoa korttia joten ristin sen " Maailman hienoimmaksi kortiksi ( mitä olen itse tehnyt ). "

BTW tää tuli sitten ajastuksena, oon just saanu salee antibiootin ku tää tupsahtaa esiin ja koht oon menossa yllätys morjestukselle vilman ja henkan yhteissynttäreille. munhan ei pitäny tän keuhkokuumeen takii päästä sinne, mutta hehe huppista mitä kävikään :) kyl mun nyt parasta kaveria on kunnolla onniteltava! 



Paljon onnea vielä kerran :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: