keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Huomista ja ylihuomista odotellessa

Moi taas vaihteeksi hieman pitkästä aikaa!

Mulla on tällähetkellä melkein jonkun muotoinen stressi.. Tuntuu ettei mikään onnistu ja jollain salakavalalla tavalla kaikki lopulta onnistuu, mutta enhän mä siitä vielä voi täysin varma olla!
Taiottiin kaali valoiseksi.
Mutta tosiaan huomenna meillä on ensi-ilta.
Ollaan koulun musateatteri kurssilla suunniteltu ja tuotettu esitys nimeltä Valkoinen kaali. Huomenna ensi-ilta on klo 19, perjantaina päivänäytös ja samalla koulun oppilaille klo 12:15. Tervetuloa katsomaan!!
Länsi-Helsingin lukio, Haaga, Helsinki, Suomi Finland.
Näin.
Oon huomenna klo 8:15- iltaan saakka (varmaan puol ysiin) koulussa. En siis ees käy himassa. Pitää saada kaikki vaatteet ja maskit ja hiukset laitettuu kuntoon ja takalava kuntoon + muuta mahdollista jota en nyt edes halua kuvitella.

Tällähetkellä on ollut ihan hyvä, että otin lankaa ja sakset messiin lavan taakse. Oon päässy tekee essun (verhoista) ompelee partaa kuntoon, leikkaa partaa ja peruukkii, ompelee sivusaumoja and so on.

On täs vaikka mitä kiirettä ja muu opiskelu tässä sitten kuseekin, oon tuplasti jäljessä kaikesta jo sen keuhkokuumeen takia. jes
kyl täää tästä

Tänään vietettiin extempore pikkujouluja = )oli kivaa pääs chillaa viel hiema enne huomista. Kävin alkost ostaa meille glögii ja sit keitettii normi glögii ja muut toi kaikkee pipareit keksei sipsei dippii karkkii jne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: