keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Sään keisarit on lomilla, toiset pelaa pesistä ja mä oleilen himas

Mä en nyt kyllä enää ymmärrä ollenkaan tuota säätä! Nyt on kuulkaas pakkasukko ja auringonsuuriruhtinas Marraskuu, ja 10 astetta plussaa, me ei olla enää kesäajassakaan, cmoon! Mä muistan aivan hyvin kuinka palelin Lokakuussa, mutta nyt ei ole edes kylmä, kun tuohon säähän on tottunut. Milloin lumienkelit haluavat tipauttaa pari pumpulia taivaalta maanpinnalle, ei varmaankaan aihoihin ainakaan tänne pääkaupunkiin... Tälläisiä suuria mietteitä mulla on tässä aamulla ollut kahvikupin kera ja hiukset on vieläkin märät koska en oo jaksanut vaivautua föönaamaan.

Mua huolestuttaa toi koulu nyt aikalailla. Oon todella jäljessä kaikesta ja nyt kun olisi aikaa esim. lukea monta sivua fysiikkaa ja kaikkea muuta niin en ole lähelläkään kirjoja. Turhaan mä niitä eilen kannoin mukana tekemättä mitään. Jätin kotiin suosiolla.

Päädyin kattomaan matsii, mikä todellakaan ei mennyt hyvin. Tuntui, että sielä jäällä hieman harjoitettiin toisinaan tenniksen peluuta ja alettiin siirtymään pesäpalloon. Välillä vaikutti, että siellä ne miehet pelaavat samalla taktiikalla kuin minä bilistä. Eli maalaamatta mitään ja pitämällä silmät kiinni, huitomalla hieman kepillä ja saatto siinä sivussa muutama pallo mennä pussiin. Okei joo kylhän niillä yksi kunnollinenkin maali tuli, koska toisinaan saatan avata silmät ja keskittyä lyömään kunnolla jonkun pallon pussiin... mutta siihen se sitten jäikin, muu oli hieman lottaamista. Kolmannella erällä istuttiin kattoo peliä noin 1-2min ja lähettiin sit istuu baarin puolelle ja tupakkipaikalle mietiskelee, otti nimittäin semisti päähän.
Jotain hyvää oli, että en maksanut lipuista mitään, onneksi.

Jotai positiivistä oli myös ettei tarvinnu yksin mennä kotiin itkemään tappiota. Onhan se hieman kummallista, että mulla on about kaksi kotia nyt. Ja onhan se tosiaan kätevääkin. Muut herää, lähtee töihin tai kouluun tai jonnekin. Mä oon saikulla, jään nukkuu, keitän kahvii, käyn suihkussa, syön aamupalaa, hyödynnän parveketta, ja tässä mä datailenkin. Eikä mun himast mitää tarvinnu mukaankaa ottaa ku pyyhe, hammasharja, yökuteet sun muut löytyy täält valmiina. Kätevää kuten sanoin.

Tälläsii mietteitä ja kuulumisia tähän kalloon sitten kuuluikin.

Aattelin vaan tyhjentää päätä, mikä on jo valmiiksi aika puolityhjä, mutta ei se mitään, viedään loputkin järjen hiukkaset mennessään.

näin, moimoi.


2 kommenttia:

  1. asutsä puoliks poikaystävän luona?

    VastaaPoista
  2. ööö about joo. tälki viikol oon ollu puolet viikost yöt siel, ehk joku 1h tullu käytyy meil joinai päivinä. =)

    VastaaPoista

Kommentit: