torstai 22. joulukuuta 2011

221211

Tuhannen vuoden tauko kirjoittamiseen... Oon avannu tän tekstin kirjoituksen moneen kertaan keksimättä mitään sanottavaa... nyt pääsin kirjoittaa jotain.
Eilen oli puurojuhla koulussa (koulun joulujuhla) kyseisenä päivänä syödään puuroa. Ja no se meni vähän miten meni...heh mutta opettajat oli ihan parhaita! Ne oli tuhlannu omaa aikaa ja tehneet yllätysnumeron jossa oli elävä joulukuusi, enkeleitä ja tanssivia tonttuja jne. Lailettiin Tuulin kaa lopussa
kahdestaa Where are you Christmas?
vaikka meitä piti olla 3 laulajaa.


Yksi syy miks ei välttämättä tekstiä oo tullu on johtunut että en oo kuvannut pitkään aikaan. Viimeviikolla kuvasin viimeksi pitkästä aikaa, kun oltiin Roopenkaa kuvaa yht joululahjatsydeemii. Mul oli verensokeri tosi alhaalla, olin ollu ostaa sinne puurojuhlaan ryhmänohjaajille ja reksille + kouluisännälle lahjoja ja en siis ehtinyt syödä koulussa mitään, aamulla vaivaisen paahtoleivän niin Roope teki mulle tollasen eväspussin jonka avulla pärjäsin ihan hyvin. Ärtyisä kuvaaja ei oo ihan kivoin.
Oltiin kuvaa vähän kaikkialla.




 Tulin tos just äske, oisko ollu 6:45 kotiin, vois ehkä mennä syömään jotain tai nukkumaan.
      Oltiin muuten viikonloppuna pikkujouluissa Red Onionissa, oli jees. Rahaa mulla meni vain 5,5e. (syynä= ilmaisjuomaliput, häppäri, en maksanu ite narikkaa ja ei ollu sisäänpääsy maksuu).
Oon saanu (melkein) kaikki joululahjat hommattuu, lopuista sit improvisoin... Rahat hieman väheni kerralla.
En tiiä mistä tuli mieleen, en oo avannu mun joulukalenteria ainakaan 6 päivään. En oo ollu kotona yötä ainakaan 7 yöhön, nyt nukun himas ainaki joulun yli ja se on piste.

Koht on JOULUAATTO! 2pvää!! Onkos moni jo päässy lomailee vai onko töitä tai joulua vielä jäljellä?
Kai on kaikki lahjat ostettu?! Ettei jää viime tippaan? : )

mut mie meeeen ny, moikka! =))


1 kommentti:

  1. Heips pikkulapsi! tee lisää postauksia!! :) btw. olisko sulla aikaa mulle tällä tai seuraavalla viikolla?? :DD

    VastaaPoista

Kommentit: