keskiviikko 25. tammikuuta 2012

heräsin itkien, oli kauhee uni

Eilen käytiin mykissä kuviksen lukiodiplomin avajais näyttelyssä. Kutsussa on kaverin tekemä työ johon omakin naamani pääsi mukaan, oli hienoja töitä! 


 Kuvasin vähän milt meil kotona täl hetkel olkkaris näyttää




tänään oleilin parvekkeella ja söin välipalaks mysliä jogurtilla.

koht lukee ussaa (huomenna ussan preli, wuhuuu!) tänään oli muuten mun vika kunnon koulupäivä, siitäkin mulla oli vaan 2 tuntia koulua (enkun prelikuuntelu ja fyssan tunti)
jees tällätavalla mulla menee
autokoulukin iha hyvin lähteny taas käytiin, kaikki teoriat viimein käyty ja ajokertoi oon käyny kait 13, eilen mä vaaransin espoossa liikennettä, heitettiin joku tyyppi jonnekkin peräespooseen (en oikeesti tiedä mis olin) siel oli iha ihme mutkittelevii teitä ja jyrkkiä, turun motarii sitten takasin kotia, sellanen ajotunti, en oo oikeesti ajotunneil ollu tähän mennes ku vaan 4llä.

moikka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: