tiistai 3. tammikuuta 2012

meikki vai ei

Onko outoo nähä mut meikillä vai oudompaa nähdä mut ilman meikkiä?
-se oli eilisen puheenaihe, kun mulla oli meikkiä ja yhtäkkiä se huomattii tosi selkeesti, mutta sitten joku toinen sanoi huomanneensa paremmin sen kun mulla joku päivä ei ollut meikkiä . . .
-tuli muuten paljon kyselyjä miksi oon "niin tälläytynyt" ja mihis olen "menossa" tai mistä olen "tulossa", kun vaan huvikseen olin meikannut kaiketi "pitkästä aikaa", että se osui joidenkin silmään. on se jännä...

Tollaset korut mulla oli eilen.
Parittomat korvikset, kun kummankin kaveri on kadonnut.
Nomination on kummitädiltä, ja kaikki palaset siihen siltä myös paitsi yksi jonka sain Sepiltä joululahjaksi, siinä on kaksi pientä kultasta sydäntä, aaws.
Ja tuo missä on risti on mun rukoushelminauha, tein sen joskus pari vuotta sitten kai, kun halusin tehdä hieman erilaisen helminauhan.

eipä nyt ollut muuta, näkemiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: