maanantai 27. helmikuuta 2012

Just believe

Mun silmät sulaa ja kädet alko tärisee. Ja mistä? Siitä, että on niin monia eri paikkoja jotka haluan nähdä, kokea ja tallentaa.
Tuntuu välillä, että tässä sitä jarrutellaan samassa urassa paikallaan päivästä toiseen. Ihmisestä itsestäänhän se on kiinni miten paljon liikkuu mihinkin suuntaan ja kuinka nopeasti. Mutta kurjinta on olla riippuvainen rahasta. Mulla on niin monta eri paikkaa jotka haluan nähdä, en edes usko tietäväni niistä vielä kaikkia.
Haluan tutustua kulttuureihin ihan paikan päällä, vaikka niistä jo tietääkin.
Minähän tätä elämääni elän, miksi sulkea unelmia näin nuorena pelkän rahan puutteen takia pois, vaan munhan pitäis ajatella että kaikki on mahdollista ja unelmia pitää seurata ja ainakin niihin pitää uskoa.
Ehkä sitten joku päivä

On tässä paljon muuta sitä ennen edessä.
ja ps. mistään ei voi koskaan olla varma


mä oon Anna, kiitti kun jaksoit lukea mun unelmasta (on niitä enemmänkin)
hyvää yötä!  





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: