keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Osaan kuunnella tarkasti, mutta muisti on kelvoton

Ulkona on ihana sää! Pakko päästä ulos. Mulla on enää paripäivää tota antibiiootti kuurii, jee, en jaksais syödä niitä enää!

Mä rakastan kevättä ja heti kun sää on noin ihana, aurinko paistaa ja paljon lämpimänpi nii en pysy nahoissani.
Haluun kiertää kadunvarret ja putiikit. Ja vaan nauttii päivästä. Okei myöhemmi luen.

Tänä aamula oon kuunnellu vaihteeks smg:tä, muistellu menneitä ja kaivannu kaikkea. Ihan kaikkea. Tarkoitus ois nähdä Vimla täs päivällä, sitäki nii kova ikävä. Vaikka ei me nytkään kauhean kaukana asuta toisistamme niin ei ole tullut nähtyä. Mutta tänään nähdään!

Mulla on ollu tässä jo pidempään mielessä että haluun ja pakko värjätä hiukset! Okei ei mulla oo mitään juurikasvuu tai mitään muuta tollasta syytä miks nää on värjättävä, syy on se että ku en oo värjänny niin pitkään aikaan ja en enää jaksa tätä. Ennenhä mul vaihtu hiustenväri aika usein. Mutta siihenki oli monta eri syytä miks ne vaihto värii nii usein.

Tälläsii oon ajatellu






eli punaista

mitä ootte mieltä




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: