tiistai 27. maaliskuuta 2012

Kummankaa sä

Kuvat kertoo tosi paljon ja oon niin onnellinen että iskä kävi ostaa meidän perheelle uuden sellasen turistipokkari kameran, eli toisinsanoen helpompi kantaa kameraa mukana verrattuna järkkäriin. 
Täs on nyt viimesen viikonajalta sitäsuntätä mitä on tullut tehtyä
 Viime keskiviikkona oli mulla viimenen kirjoitus, fyssa, lähin sit kaverin kanssa juhlistaa sitä ja syömään rilloon. Loppu ilta ei sit mennyt niin kuin ajattelin, mun piti mennä himaan sairastaa mutta..
ja aamulla sepi näytti viisaalta.

Perjantaina oli vuorossa kaverin synttärit, hmm mitähän siitä viittii sanoa koko illasta, oli hauskaa :)!!

Lauantaina kateltiin leffoja ja sunnuntaina päätin viedä poikaystävän kahville. Laitoin vartavaste sitä varten maitoa termariin vaikken itte juo kahvii maidolla, oli kivaa. Tuli siihe pari muutaki autoo kattoo auringonlaskua.

 Eilen olin kaikenlaista auton renkaiden laittoa ja saatiin sitten idea ettei jaksa ain nyhjää jossai tbllä nii päätettii lähtee paistaa makkaraa Seurasaareen, oli just jees!

 Just ku tulin himaan niin sängylle oli ilmestyny kaks lehteä, jeeee!
Mun ois nyt tarkoitus lukee teoriakokeeseen sillä se on huomenna, sen jälkeen vois tsiikaa noita pikkasen
Ja Oonalta sain tälläsen pikkusen hiustenhoitosetin, siin oli peilikin mukana. Kiiitooos!

Ja lopuksi saanen ilmoittaa, että minusta näillänäkymin ellei pisterajat heittelehti kymmenillä pisteillä tulee tänä keväänä ylioppilas!

Kiitos ja kuulemiin =)

-Bell Anan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: