torstai 27. joulukuuta 2012

Miten on?

"Uudet hiukset, uudet kujeet" - oli mun motto aikanaan. Nyt voisin sanoa uudet hiukset, vanhat kujeet. Ja miksikö? Sitä mä olen tässä hieman spekuloinut itsekin. Monista suista olen kuullut monien ihmisten sanovan että olen muuttunut. Olen kovin miettinyt miten muutos näkyy, kun itse en tunne muutosta. Onko se tämä koulu joka on muuttanut olemustani, vaiko työ, pimeysmasennus vai jokin muu? Kurjinta ehkä on tietämättömyys. Tietämättömyys siitä että miten olen muuttunut, en tiedä edes tarkoittaako se hyvää vai pahaa. Tietenkin kun aika menee eteenpäin, tulee itse sokeaksi monille asioille, muutokset tulevat usein itsekseen eikä niitä huomaa, koska niiden kanssa elää. Kaikkihan me muutumme kokoajan, mikään ei ole pysyvää. Tiedän että olen jättänyt sivuun monia minulle rakkaita asioita, mutten tarkoituksella. Aika menee eteenpäin. Vaikka hiukseni saattavat nyt olla mahongin punaiset, uskon ettei kyse ole ulkoisesta muuttumisesta. Ja eikö usein sanota että muutos on hyväksi? Miten on? En minä vain tiedä!

-Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: