sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Puhelimen filminauhalta





 Åh nej, hur ser du mig
Jag måste rota i väskan efter mod
Jag är så hög, jag kunde dö

















 Vi går på rad, sotiga barn
Barfota fötter genom hela stan







 Jag är så svag







  Får ingen luft, blir knuffad runt
Jag dansar men jag känner ingenting alls
Allt går för fort, de andra drog
Andas, andas men det är för varmt







Jag ser dig prata men hör inte ett dugg
Letar mig ut, blinkande ljus
Andas, andas, allting snurrar runt











 De stänger men ingen bryr sig

Blir blind när alla lampor lyser





 Jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv









 Blir blind när alla lampor lyser
Mm, det här är värt att dö för
Jag tror mitt hjärta blöder

Blir blind när alla lampor lyser
Mm, det här är värt att dö för
Jag tror mitt hjärta blöder
Jag tror mitt hjärta blöder

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: