lauantai 20. huhtikuuta 2013

Mietteitä... - ja onko ei merkki pahasta?

Onko MERKKI tuotteet ja vaatteet nykyään tosi must?




Hope not! Nimittäin ite en ole kovinkaan merkki-ihminen.

Käytän vaatteita jotka tuntuu päällä hyviltä ja jota on kiva yhdistää, ja mieluiten niin miten muut eivät ole yhdistäneet. Nimittäin merkki, alkaako se olemaan jo aika massaa?


Mulle suurimmat merkit ovat toisille varmaankin samalla tasolla kun halpavaateketjut mulle, ja halpavaateketjut heille kenties on kuin kirpputorit?? Ja mitähän ne oikeat kirpparit on...
 

Tyyliä on moneksi. Tän mun blogin ideahan ei ikinä ole ollut olla muotiblogi.
Tää on webbipäiväkirja jossa jaan mun lifestylee, aatteita ja mulle kiinnostavii jutskii.


Tietenki se on harmi jos ihmisen mielenkiinto ja toisen vastaanottaminen olisi niin pintapuolista että ensin katsotaan onko toisella mitään merkkiä. 


Toivoen kuitenkin että suurinosa mun lukijoista onkin jo oppineet tuntemaan mut ja että en ole kovinkaan merkkivaate/laukku hamstraaja.



Eikä mulla kauhean jänniä loma kuviakaan näy, harvemmin sitä on varaa ulkomaille, etelän rannoille jne. 

Välillä vain ihmettelen,  kytätäänkö suurta osaa blogeista sen vuoksi, että ollaan kateellisia siitä mitä muilla on tai missä muut ovat olleet?
Vastaavanlaisesti, onko suurin osa "muotiblogeista" nykyään näyttämistä muille mitä uutta hienoa kallista ja ihanaa itsellään on, yrittäen saada muut kateellisiksi?

Vai löytyykö vielä niitä jotka ammentavat blogeista puhtaasti vaan inspistä tai ovat kiinnostuneita vain lukemaan tai kirjoittamaan?



xo väsynyt Anna =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: