sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Äitienpäivä on hieno päivä




  • Äitienpäivän kunniaksi kun se on niin hieno päivä oli pukeuduttava myös hienosti! Töissä kävin tekemässä aamulla rahnaa ja kirjottelin poikaystävälle söpöi korttei kuten: "Vaikka oonkin nyt töissä, niin en tarvitse rahaa ollakseni rikas, riittää kun minulla on sinut!" 
  • Mammanpäivä jatkoi teboililla kahviseurassa (vaikken kahvia enää juo) ja siitä lähdettiin poikien kanssa poimimaan valkovuokkoja mammoille, Sepi myös poimi mulle kimpun joka päätyi nahkatakin napinläpeen. 
  • Käytiin syömässä meillä ja annettiin miun äiskälle semmonen itse tehty kortti jonka väsäsin silloin kun olin katjan kanssa hänen ylppärijuhla kutsukortteja tekemässä ja olin myös ostanut vihkosen taikka kirjasen johon äiti pääsee taas aloittamaan uuden taipaleen jollekkin aiheelle. Hän kirjoittelee kaikkea vihkoihin, ei pelkkiä reseptejä, esimerkiksi hänellä oli vuosi sitten vihko mun ylppäreitä varten, johon oltiin kirjaimellisesti suunniteltu kaikki! Eli toisin sanoen mamma on mulle korvaamaton joku päivä jos menen naimisiin, sitten vain samanlainen kaaso kans! 
  • Ja sen jälkeen vietiin Sepin mammalle valkovuokkoja ja morjestettiin myös Seppuran veljeä ja hänen tyttöystävää. Mutta ei tämä päivä vielä ohi ole, onhan sää mitä otollisin, niin ei viitti sisälle jäädä lagaamaan! : ) 




  • Korvis Kalevalankoru (Lohikäärme), Kaulakoru Kirpparilta, Vyö Kotikirpparilta, Takki Vero Moda,
    Toppi Terranova, Hame KappAhl, Kengät Dinsko




Terkuin auringosta nauttiva Anna : )


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: